Ovako bi mogao da izgleda Opel Meriva C

Sem nove Insignije, Opel priprema još zanimljivih noviteta a među njima i novu Merivu.
Ovde podsećanje da je Opel u januaru 2014. godine na sajmu automobila u Briselu predstavio blago obnovljenu verziju aktuelne, druge generacije Merive koja se inače pojavila 2010. godine (kada je izazvala brojne komentare zbog takozvanih samoubilačkih vrata).
Približava se međutim i vreme za potpuno, novu treću generaciju Merive (Meriva C), čiji mogući izgled je prikazan na ovom nezvaničnom renderu iz italijanskog Quattroruotea
Ako je suditi po renderu, nova Meriva će izgubiti jedan od svojih zaštitnih znakova, već pomenuta samoubilačka vrata, a i izgled će više biti u stilu crossovera (Opel to naziva CUV - Crossover Utility Vehicle).
Meriva C će se pojaviti početkom 2017. godine, a radiće se o vozilu razvijenom u saradnji sa francuskom PSA grupacijom. Očekuje se dužina od oko 420 cm, kao i paleta trocilindričnih i četvorocilindričnih motora poznatih iz Corse i Astre.
Buduća Meriva će platformu deliti sa novom generacijom Citroena C3 Picasso čija test primerci su takođe nedavno snimljeni tokom testova.
Novi C3 Picasso i Opel Meriva će takođe imati i neke zajedničke karoserijske
panele, ali će se naravno vizuelno razlikovati po drugačijem prednjem i zadnjem
delu, karakterističnom za svaku od ove dve marke.
Bez obzira na pomenute veze sa Opelom, novi C3 Picasso neće deliti motore sa
Merivom.
Treba reći da će se novi C3 Picasso proizvoditi u Figueruelas fabrici (Saragosa), zajedno sa novom Merivom.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render: Quattroruote.it
Ako bude oko 420 cm, biće malo kraća od postojeće.
Ova godina je "poslednji trenutak" da porodičan čovek veoma povoljno kupi izuzetno praktično vozilo - postojeću merivu.
Povoljnije i bolje teško da postoji u toj dimenziji.
Da li ce ovim Opel priznati da su vrata naopacke najveca glupost u automobilskoj istoriji?
Orlo
ako ih 99% modela NEMA, kazce ti se samo...:)
Razmisli malo!
@carobnjak
Vidi, pre 50-ak godina su zabranili ta vrata jer proizvodjaci nisu mogli da odrze kvalitet proizvodnje, pa su im brave bile slabasne i desavalo se da ljudi ispadaju iz automobila u pokretu, narocito u krivinama jer nisu mogle da izdrze masu coveka a da se ne otvore ili pokrive, a ne treba zaboraviti ni cinjenicu da tada sigurnosni pojasi prakticno nisu ni postojali... a nisu ukinuta zbog toga sto su los izum vec sto je neadekvatan za to vreme... i kada proizvodjaci usvoje neki sistem, on se nastavlja sa proizvodnjom bez jasnog povratka na staro... nesto poput volana na desnoj strani vozila, odnosno voznja levom stranom... mi znamo da najveci deo populacije vozi desnom stranom i ima u svojim vozilima volane na levoj strani ali mi teramo dalje...
Mozda najveci problem, ako se to moze nazvati problemom (mozda bolje kompromisom) kod Merive je istovremeni izlazak osoba sa prednje i zadnje klupe kada se oni sudaraju jer su putnici usmereni jedni ka drugima, pogotovo na uskim mestima... da su i prednja i zadnja vrata naopacke drugacije bi bilo... dok je pristup zadnjem sedistu znatno laksi, odnosno izlazak ili namestanje decijeg sedista u ISOfix kopce, sto ima ljudi koji znaju da cene...
Ova vrata su npr. naterala Ford-a da u B-max ugradi sistem bez (vidljivog) B-stuba kako bi se nadmasio ovaj sistem u inovativnosti... doduse kada se postavi epitet samoubilackih vrata, sigurno stvara odbojnost, pa su ljudi resili da se vrate resenju koje je standardno...
Orlo
a jel mozes da mi nabrojis jos neki naopacke model osim nesrecne Merive i recimo, Mazde RX-8? :)
@carobnjak
Ne znam da li si cuo mozda za marku Rolls-Royce, njihova cela gama modela ima ovakva vrata, a najluksuzniji su na svetu... :)
Tesko da je nesrecna, do ne tako davno je bila no.1 u segmentu, sada druga po prodaji, sto implicira da tvoja "argumentovana" trdnja ne pije ni malo vodu...
Orlo
uh RR je tako cest model, zaista...
Moze jos neki, komercijalniji?
@carobnjak
Pitao si da ti nabrojim, dobio si jasan i nedvosmislen odgovor... ;)
@carobnjak
Mislim da mi ovde nismo raspravljali o tome da li su vrata na njoj pravilo ili izuzetak (sto ni ne treba da radimo jer je zakljucak jasan da su retkost), vec si na to okrenuo, nego o tome da li jesu ili nisu besmislena odnosno da li je tvoja konstatacija argumentovana...