Mogući izgled nove Opel Insignije

Još ranije se pojavila informacija da će Opel novu, drugu generaciju Insignije najverovatnije zvanično predstaviti 2017. godine. U međuvremenu su se pojajvili neki novi detalji kao i novi nezvanični renderi mogućeg izgleda Insignije B.
Kako se očekuje, Insignia B će inspiraciju za dizajn pronaći u koncept vozilu Monza, mada će izgled Insignije ipak biti manje dramatičan u odnosu na taj koncept.
Takođe, nova Insignia bi više trebalo da bude u formi coupea sa četvora vrata, a kao i do sada i u novoj generaciji će se pojaviti karavanski Sports Tourer (sa prtljažnikom od oko 600 litara u osnovnoj konfiguraciji).
Automobil će koristiti globalnu platformu E2XX, pa će Insignia B biti nešto duža u poređenju sa sadašnjim modelom, uz oko 9 cm duže međuosovinsko rastojanje i sa značajno većom ponudom prostora za noge putnika pozadi. Za enterijer se najavljuju mekši i kvalitetniji materijali, digitalna instrument tabla i head-up displej.
Najavljuje se i da će težina vozila biti smanjena za oko 100 kg, a i potrošnja goriva će biti manja nego kod aktuelne Insignije.
Za ponudu motora se kaže da će kupcima biti dostupni novi i unapređeni motori (možda i sa tri cilindra), pri čemu se kao novitet u gami ističe Bi-Turbo-Diesel sa 160KS.
I dalje će se nuditi sportska OPC varijanta, i to sa nekih 400KS.
Kupcima će se između ostalog nuditi Matrix-LED svetla, adaptivno oslanjanje, pogon na sva četiri točka i osmostepeni automatski menjač (menjača sa dvostrukim kvačilom po svemu sudeći neće biti).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render: L'automobile magazine
Ranije objavljeni renderi iz nemačkog Auto Bilda:



Biće dizajnerima veoma teško napraviti nešto što bi većini ljudi bilo lepše od sadašnje insignije.
Po mom mišljenju, "pobednički dizajn" ne treba mnogo menjati. Njen najveći sadašnji problem su prevelika "masa", kao i "unutrašnji raspored" (dostupan komfor u vezi sa spoljnom veličinom kola).
Te dve stvari treba najviše "redizajnirati" (unaprediti). Odnosno, što bi rekao jedan ljubitelj škode, kola treba dizajnirati od iznutra ka spolja (poći od funkcije), a ne obrnuto ( nacrtaš najpre spolja kola, pa posle šta u kola stane, ako stane).