Ovako bi mogao da izgleda Renault Clio facelift

Aktuelna, četvrta generacija Renaultovog Clia se pojavila 2012. godine, i to prvo kao hatchback sa petora vrata, a kasnije i kao karavanski Grandtour i sportski Clio RS.
Došlo je međutim vreme za obnavljanje ovog automobila B segmenta, a to će se desiti još tokom ove godine (verovatno na jesen, na sajmu automobila u Parizu).
Vizuelne promene bi trebalo da zadese prednji deo (svetla, branik, maska) i grafiku zadnjih svetala, uz nove alu točkove i širu paletu boja.
Takođe se očekuje i manje osveženje za unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima, unapređeni R-Link infotainment sistem.
Na kraju, u gami motora najverovatnije neće biti noviteta, ali bi postojeći trebalo da se odlikuju sa nešto manjom potrošnjom goriva i emsijom CO2.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render: Avto-magazin.si
Spolja skoro neprimetne.Ali ok,bice manja potrosnja,svjezija unutrasnjost...
Eto ga mikro Talisman. Megan je mikro talisman :))
Ako, ako, lepo lepo.
Slažem se ovde sa "ćika Manngetom".
Ili manji Megan, svejedno.
Pod uslovom da bude ovako izgledao.
Lepo deluje aktuelni Clio, ali spram Megana i Talismana se vidi da je malo zastareo.
Sa ovim kloniranjem bi uhvatio korak.
Počeo i RenoL da prodaje na metar, ko drugi. :)
Kolko meteri RenoLa oš, pitanje je sad ? :)
Kada je Clio u pitanju, voleo bih da vidim dve stvari, odnosno, da ponude i malo jači benzinski motor ( TCE 110 ili 115) uz 6MT, kao i da malo snize cene. Trenutno (mislim 99%) košta isto fabija TSI 110 6MT u najvišem paketu kao i clio 0,9 TCE 5MT Limited Edition (pretposlednji paket), stim da oba paketa imaju neku prednost. Jeste clio vozilo sa više stila, ali je ona fabija sa više motora (sve dok VW tehnika ne zakaže)
moron
Preskup je. 0.9 sa 90 ks i 5mt sa finom opremom skoro 15 000. Kuma uzela..
NemanjaBB
Kako je "uspela" da dodje do 15.000? Šta je to uzela od opcionala za preko 2.000, da bi nasjkuplji paket "nadogradila" na tu cenu?
doduše, samo da uzmeš onu crvenu metalik (590), paket GT Line plus (990), panoramu "sa pratećim" (890), već si "prešišao" 15.000 ...
Lepo je rekao moron. Ovde fali 1,2 TCE, u varijantama od 100 do 130 ks, sa manuelnim 6 stepenim menjačem, i eto malog zvrka.
Pažnja za one koji bi na test probu, ili uzmu da voze. U njemu se brzina ne oseća ko u Fiatima, VW-u, Skodama, pa treba povesti računa o radarima i kaznama. Kad ide 120-130, reklo bi se kao da je 100. Toliko o izolaciji i menjaču ovoga klija.
Možda posle redizajna i ubace u klija 1,2 TCE. Ne treba zaboraviti da je tako Captur na početku kao dizel dolazio u najjačoj verziji sa MT samo kao DCI 90, a da se tek pre godinu-dve pojavio i sa DCI 110 uz 6MT.
Kako ovom Cliju "vreme bude prolazilo", trebaće tu i "čarolija" da se prodaja odži u vrhu, a 1,2 TCE bi tu zaista veoma dobro došao za one malo zahtevnije. I to ne bi smelo mnogo da košta.
Jer, kod novog megana, realno i pažljivo posmatrano, reno naplaćuje 1.500 eura da se predje sa starog atmosferca 1,6 od 115 ks na turbaša 1.2 sa 130 ks, a kada se pogledaju kod captura cene TCE sa i bez EDC, ja "zaključujem" (možda i pogrešno), da prelaz sa 0,9 TCE sa 5MT na 1,2 TCE sa 120ks i 6MT bi "realno" koštao 500-1000 eura (a možda i zaista samo 500).
Taj atmosferski moroe 1,6 od 115 ks, u novom Meganu, koji još nema u ponudi, nije onaj stari 1,6 Renaultov motor. Ovo je aluminijumski mootor sa lancem u razvodu ventila.
Drugar je gledao Klija na sajmu, 1,5dci 13 500e bi, pretpostavljam bazna oprema, ili nešto malo preko "sirotinjske suze".
Pre bi uzeo Megana baznog za te novce, pa da mu fali i jedno sedište. :)
Očigledno da je potražnja za tim ajmo reći semi size benzincima nikakva , dok ih ne ugrađuju...
Čast svaka tim turbo benzincima , taj mali tCe90 kad iziđe iz turbo laga je iznenađujuće brz ali daleko opuštenije to radi dCi90, plus potrošnjom se ne mogu mjeriti ,posebno kad iz oba izvlačih svih 90 konja.
Možda jedino da ubace dCi110 ,iako dCi90 zadovoljava 90% zahtjeva što se postavljaju pred auto tog tipa...
Ja razumem želju proizvodjača za zaradom, ali, možda bi mogli da budu "dosledniji", da "ista stvar" kod raznih modela košta "isto". Ili bar slično.
Kod novog megana da predjete sa dci90 na dci 110 "košta" 600 eura (ali su oba 6MT). 600 eura za 20 konja? Nije skupo.
Kod 308 prelaz sa HDI 100(5MT) na HDI 120 (6MT) košta 810.
Kod Captura prelaz sa dci90 5MT na dci 110 6MT košta 800 eura. 800 eura za 20 konja i brzinu više? Nije skupo.
Kod 2008 to (100 na 120 konja i brzina više) košta 1.100. Skupo.
Ali, kod 208 to isto košta samo 600 eura. Džabe.
Kod clia prelaz sa dci 75 na dci 90 (oba 5MT) košta 1.000. 1.000 eura za 15 konja? Deluje mi skupo.
Kod 208 prelaz sa HDI 75 na HDI 100 košta 950.
Apsolutno, NIKAKVE LOGIKE NEMA! Barem, meni.