home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nova generacija Audijeve krstarice na tržište će stići sledeće godine, a kako stvari stoje novi A8 će biti daleko atraktivniji od akturelnog modela.

Iako su mnogi očekivali premijeru već ove godine, novi A8 se na putevima neće pojaviti za manje od godinu dana. Vest je potvrdio sam šef Audija, Ruper Stadler, i to na nedavno održanom okupljanju deoničara marke u Ingolstadtu.

Paralelno sa terminom, Audijev šef je otkrio da će A8 biti ujedno prvi Audi sposoban za autonomnu vožnju. Konkretno, novi sistem omogućava autonomnu vožnju do brzine od 60 km/h, ali za sada samo na autoputu. U potpunosti autonomna vozila iz Audija će dolaziti najkasnije od 2025. godine.

Ako se vratimo na novu generaciju Audija A8, za sada je poznato da razvoj dizajna predvodi Marc Lichte, a osnova je bio i ostao prelepi Audi Prologue koncept.

Model će koristiti MLB Evo platformu, masa bi trebalo da padne i do 200 kg u odnosu na aktuelni model, a ponuda motora uključivaće i 6.0 W12 motor sa preko 600KS koji je debitovao u Bentley Bentaygi.

Izvor: Index.hr

Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de



čitanja : 1060



Komentari

Šta će onda karbonac ? :(

Autor P1 13 Maj 2016, 11:38

Nije ovo jasno. Kunili se da aluminijski spaceframe donosi velika uštede na masi, a sada prelaze na MLB Evo. Da ne govorim kako su sa aluminijskim spaceframeom bili avangarda. Samo oni i Ferrari.

Autor N.N. 13 Maj 2016, 12:35

Vecito brzi i sportskiji od S klase i sedmice. Ionako je bio laksi a sad ce biti jos laksi. Hehe

Autor S 13 Maj 2016, 13:11

Hoće skinuti 200kg al u ku... , to su mogli kod mastodonta Q7 , koji je sa čelika prešao na kombinovanu MLB platformu.
Ovde će biti one imaginarne uštede npr. kad ubace 2.0TDI pa će ga porediti sa predhodnikom iste snage ali 3.0TDI ili da mu stave rezervoar od 45 litara , kao što je Mercedes napravio uštedu u težini kod C klase...

Autor Đorđe 13 Maj 2016, 22:35

Djordje
Q7 je skinuo skoro 400kg a ne 200.

Autor P1 13 Maj 2016, 22:53

Na onom praistorijskom autobusu je baš bio problem skinuti 400kg.
Živi bili pa vidjeli , jer za razliku od Q7 , A8 već ima najlakšu karoseriju od svim VW modela sa uzdužnim motorom , tako da prelazak na MLB platformu će biti zbog modularnosti i troškova a ne zbog uštede u težini...

Autor Đorđe 13 Maj 2016, 23:01

Djole
A sto mislis da je nemoguce da upola manje skinu na 8-ci ?
8-ca je uvek bila najlaksa u klasi.
I da ne skinu 200 nego 150, opet ce biti najlaksa.

Autor P1 13 Maj 2016, 23:05

Pa upravo u tome je poenta , osmicina platforma je i dosad bila isuviše sofisticirana , bez nekog prostora za doradu , za razliku od Q7 koji je bio klasika ,bukvalno hrpa gvožđa...

Kažem , a i praksa je pokazala da te uštede na kraju budu daleko manje od najavljivane , a većinom su na šupljak fazonu.
Kao što navedoh npr. C klasa klasa ima standardni rezervoar od 41 litru , dakle ušteda je na količini goriva , jer se mjerenje vrši sa 90% popunjenim rezervarom.
Tim metodom ljudi kod nas su veliki pobornici skidanja kilograma na automobilima , jer voze većinom sa 1000 dindži goriva ;)

Autor Đorđe 13 Maj 2016, 23:26