Novi Audi A8 špijuniran u serijskoj verziji

Kako pišu Vrele Gume, novi Audi A8 (D5), po prvi put je uhvaćen u objektiv špijunskog fotoaparata sa serijskom karoserijom.
Lansiranje je već najavljeno za 2017., a u međuvremenu je peta generacija A8 primećena i uslikana na putu tokom test vožnje kroz Austriju i južnu Nemačku. Inspiraciju vuče iz Prologue koncepta, i krije značajno drugačiji dizajn u odnosu na odlazeći model i čini se nešto dužim. Doduše, ovde može biti reč o A8 L.
Linija krova se čini nižom, što automobilu daje vitkiji profil, a sveukupan utisak je da se radi o značajno lakšem automobilu.
Prototip je temeljno kamufliran, a klirens je mali, što znači da Audi verovatno testira ogibljenje automobila. Napred dominira heksagonalni gril, različit u odnosu na A4, a isto se može reći i za prednja svetla, koja su drugačijeg oblika. Zadnji deo je takođe ugostio signalnu grupu oštrijih uglova.
Fotografija enterijera još uvek nema, ali sigurno je da će A8 biti vlasnik Audi Virtual Cockpita, jer je on već dostupan kao opcija kod mnogo jeftinijeg A4. Na novom A8, ovo rešenje će sigurno biti standardno, zajedno sa najnaprednijim MMI info-zabavnim sistemom do sada, podržanim sistemom kontrole putem gestova i OLED monitorom.
Već smo spomenuli da će opcioni pilot sistem za saobraćajne gužve biti kadar da autonomno pokreće vozilo do brzine od 60 km/h, ali samo na autoputevima. Naravno, masa će biti značajno smanjena zahvaljujući MLB Evo platformi.
Izvor i više slika na sajtu Vrelegume.rs
Foto: Motor1.com
Stiže br.2 u klasi.
7-ca slabo, 15,8% rast prodaje od početka godine do sad ( u odnosu na staru F01 2015-e ), 14 609kom.
W222 je duplirao prodaju kad se pojavio.
Lakši, moderniji, još kad ubace onaj V8 tdi, ode mas u propas' po karbonca. :)
S
Hehe, neće, ne brini, nikad nije bilo.
Biće čupavo samo karboncu. :)
Lakši od karbonca, moderniji, a motor V8 tdi "malo" bolji nego Bemvejkin 3,0 quad turbo. :)
Sve izgleda super (vise slika na www.autoblog.com) ali prednji deo izgleda kao da je neki Citoren, npr C4. Previse su nakosili svetla ka sredisnjoj osi, moglo je biti kao na Q7.
Nova sedmica me je ostavila totalno ravnodusnim,a izgleda ce i osmica. Nadam se da nece izgledati isto kao i sadasnji sa prednjim dwlom od A4, ili cak Passat-a sto rece Milan. S je u ovoj generaciji pokidala,koliko mi se nije dopadala prethodna toliko mi se sada dopada ova.
Pozdrav
Hahaha , ovi u Audiju su baš komičari ,čuj ,inspiraciju vuče iz Prologue koncepta, i krije značajno drugačiji dizajn...
Nije ovo vidjelo Prologue , nije niko ćorav , silueta prethodnika kojoj , budimo realni , proporcije i estetika ni onda nisu bila jača strana...
Ovde će najrevolucionarnija promjena biti , kao i kod novog A4 , prebacivanje retrovizora iz ćoška prozora na vrata...
Sa ovim A8 će biti slučaj kao i sa Q7 , savršena tehnologija upakovana u bezidejan i dosadan dizajn i dok je prije taj ziheraški stil bio prilično ljepuškast , sad više nije ni to...
Stvarno napred pasat a pozadi kao aktuelni model,poprolično jednostavno i viđeno
Po svemu sudeci lici na odvratni Q7 (stvarno mi nije jasno kako je toliko ruzan, pa prosla generacija izgleda aktuelnije). Verovatno ga rade po ukusu kineza, kao i BMW Series 7. S-Class je daleko lepsa, a sa Jaguarom XJ i Maseratijem Quatteoporte ga ne vredi ni porediti(jeste da su oni i Aston Martin Rapide egzotika, ali ista su klasa). Ovo sto cu sada izneti nije nikakva cinjenica, vec subjektivni osecaj-S-Class ostavlja utisak da je od uvek zamisljen da bude limuzina F segmenta, a A8 mi izgleda kao da su uzeli A4 i razvukli ga. Mozda imam ovaj osecaj jer Mercedes kada predstavlja nove generacije prvo predstavi S-Class pa nize klase, dok je kod Audija slucaj obrnut.