Veliki povratak Audija A8

U visokoj klasi još uvek nema velikih previranja, na vrhu je redovno velika nemačka trojka, a Audi ima cilj da se zadrži na čelu.
Iako zvuči nemoguće, najveći Audi u ponudi bi u novom izdanju mogao da zaseni najljuće rivale, BMW-a Seriju 7 i Mercedes S klase. Ipak, postoje razlozi koji u određenoj meri ohrabruju velika očekivanja.

Iako neverovatno zvuči najava da će Audi A8 izgledati atraktivno donoseći osveženje u klasu, postoji jedan dobar temelj za ovakvu tvrdnju. Ime mu je Audi Prologue, a radi se o Audijevom konceptu za čiji dizajnerski rečnik čak i najveći neprijatelji firme iz Ingolstadta pognute glave mogu da konstantuju da je najbolje što se desilo poslednjih godina u glavama Audijevih dizajnera. Kućni izraz je doteran do savršenstva, a pritom su zadržane sve prepoznatljive karakteristike marke. Imajte na umu da se radi o konceptu iz 2014. godine, a od tada se dosta toga sigurno dodatno unapredilo.
Sudeći po poslednjim novitetima, a posebno po modelu A5, očekuje se da će Audi ponuditi evoluciju dosadašnjih rešenja u sebi svojstvenom bezvremenskom stilu. Isto je napravila i konkurencija uz izuzetak nenemačkih limuzina iz Jaguara i posebno Maseratija.
Kada su u pitanju motori najčešće se pominje 6.0 W12 biturbo iz Bentayge koji će sa preko 600KS i 900 Nm činiti sam vrh ponude limuzina u svetu. S druge strane stoji dizelaš poznat iz SQ7, najjačeg dizelskog SUV-a na svetu. 4.0 V8 TDI motor raspolaže sa 320 KW/435KS i neverovatnih 900 Nm dostupnog od 1.000 o/min.
S8 verzija takođe stiže, a nepotvrđene informacije govore da će Audi naknadno pustiti sa lanca i električnu zver kao svojevrsnog konkurenta Tesli Model S.
A tu dolazimo do pravih stvari. Prva među važnijima je svakako nova MLB platforma koja definitivno obezbeđuje redukciju mase vozila i pritom doprinosi performansama automobila. Naravno, iako u osnovi istih spoljašnjih gabarita, enterijer će biti prostraniji, a u tehnološkom pogledu vanserijski. Tako je već sada potvrđeno da će virtuelni kokpit posredno omogućavati autonomnu vožnju. Otvoreno je pitanje šta je Audi još pripremio.
Podsetimo, aktuelna generacija je lansirana 2010. godine kao tehnološki najnapredniji automobil u klasi, a danas, šest godina kasnije, jasno pokazuje zaostatak za konkurencijom. Istorija se neretko ponavlja, a u slučaju Audija to znači da će A8 stići početkom 2017. godine.
Izvor: Index.hr
Render: Autobild.de
Foto: Motor1.com
Sudeći prema šoijunskim fotkama, od eksterijera ne treba očekivati previše, kao kod aktuelne generacije.
Medjutim adut bi mu trebao biti 4,0 V8 tdi i enterijer.
Videćemo.
Što bi Čvarkov rekao-deža vi...
Generalno ova silueta dizajnerski nije bila najsretnije rješena ni na prethodnoj generaciji a oni je prenose u novu generaciju, zadnji segment je skroz kritičan.
Rezultat će biti kao i novi A5 ali sa jednom razlikom , A5 je u prethodnoj generaciji bio apsolutno prelijep a sad je onako , nit smrdi nit miriši..
Retrovizori bodu oci..Audi ih uporno premesta na vrata..nije to Golf klasa..kao i kod A4 i A5 bolji je bio predhodni model..nista revolucionarno..
Malo domaceg zadatka kao i uvek za S klasu i seriju 7. Alu konstrukcija i 1800 kg. O tehnici ne treba trositi rec. Ovaj matori A8 je brzi od ekvivalenta serije 7 i S klase. Pogledajte sve testove
S
Domaci zadatak zna se ko je postavio.
Ne znam da li zbir 7-ce i A8 moze da parira prodaji S klase. :)
Nekad se vise proda S klasa od oba zajedno, nekad su tu negde. :)
ne treba ziveti u zabludi.s klasa sedan i l varijanta nikad nisu premasili 80.000komada godisnje.sa s kabriom,majbahom i kupeom jesu i 100.000.ove godine ako s sedan i l varijanta predju 60.000 komada neka slave.
7ica vec sad u maju blizu 5000 komada .
npr u nemackoj zadnja 3 meseca s(sa svim mogucim varijantama) se proda u npr.600 komada,a 7ica u 520 sa samo 2 karoserijske varijante i 3,4 ponudjene motorizacije.
kad merc prijavi prodaju s klase od toga 65-70% zauzimaju s sedan i produzena l varjanta.
Nije 7-ca blizu 5 hiljada vec 4,5 tacno - BMW 7 Series (4,539/32.4%).
S klasa je u prvoj godini isla preko 100 hiljada, kupe se pojavio pola godine nakon limuzine i to 500 ulazna verzija koja pocinje od +120 hiljada a limuzina od 80.
Naravno da vise kupaca ima za limuzinu ali i sa kupeom su razbili.
A rast prodaje W222 kad se pojavio je uduplao prodaju, a 7-ci se krece rast oko 25% do sad i evo sad najbolji rezultat u Maju 32.4% u odnosu na staru F01.
Nova 7-ca ni u jednom jedinom mesecu nije bila prodavanija od stare S klase koja je vec otisla u preko 200 hiljada kom, verovatno do kraja godine preko 300 hiljada ukupno.
Kad 7-ca ne moze da prati S , kako bi tek kupe prosao.
Skoro procitah negde serija 8 se bila prodala oko 20-30 hiljada kom dok je SL za isto vreme prodat u 200 hiljada kom.
Da BMW ima kupe verziju , razlika bi bila jos veca nego sto je kod limuzina 7 vs S.
U svakom slucaju, Merc je globalno no.1 ili kako neki vole da kazu, premium no.1
u 2014 su se prodavali i sedan i l i kupe,tako da ti prica ne stoji. izneo je neki lik sto radi u mercu bas taj podatak na GCF i secam se da je s sedan i l prodato oko 70 komada,a 30ak otpada na kupe.u svakom slucaju cemo videti do kraja godine rezultat 7sedan i 7l vs s sedan i s l. u 2017 ne sumnjam da ce 7ica razneti s klasu. nesto slicno kao i u testovima.
S klasa je za godinu dana prodata u 100 hiljada kom, znaci od septembra 2013 godinu dana.
Sto znaci da je kupe mogao biti prodavan oko 6 meseci u toj racunici.
Sa kupeom su razvalili, koliko bi tek prodavali da ponude 3,0d kao u limuzini.
Matora S klasa obrisala pod sa najnovijom 7-com. :)
A brkica se šegačio sa 2020 datumom, kad ono ladan tuš u 2016-oj. :)
Stiže novih modela, biće rast dugo vremena.
W213, S213, kupe i kabrio stižu, GLC kupe, C kabrio, S kabrio...
Mercedes-Benz has announced sales of the new S-Class (W222) have hit the 100,000 mark in only a year.
It's the first time in the model's history when sales reach the 100,000th milestone during the first year of full availability. One of the factors that contributed to this achievement is the fast rollout of the model as in less than twelve weeks it penetrated the three most important markets: Germany (late July), China (late September) and United States (mid-October).
So far this year, Mercedes-Benz managed to deliver 75,391 units of the S-Class which is more than double (+105.8 percent) compared to the same period of last year. Last month they sold 9,501 cars which represents a massive 139.3 percent increase compared to September 2013. In the first nine months of the year Mercedes-Benz sold more units of its flagship model than they did in the full years 2012 and 2013.
Oct 17, 2014
To je bum koji je W222 napravio svojom pojavom, za razliku od karbonca. :)
u 2016 za 5 meseci razlika 20ak hljada komada u korst merca.za godinu dana neka bude i 50.000 komada. a slabo se secas kad je BMW jedne godine odvalo merc sa preko 240.000 komada.e to se "druze" zove segacenje.
s u 2016 ima ostar pad prodaje tako da je vrlo moguce da ce 7ica biti prodavanija.za 2017 ne smem ni da zamislim.u 2017 ce biti po prodaji tu negde BMW i merc,2018 predvidjam povratak BMWa na tron.kad je prodaja u pitanju naravno.prodaja i testovi su najmerodavnji,a u testovima BMW drzi lekcije.kad gledam ono izivljavanje koje sprovodi m2 nad "konkurentima" prosto mi zao ovih ljubmaca radionica :-)))
bs5
Pa izbaci Kinu iz racunice BMW-a pa ces videti kolika bii razlika bila.
Merc je bio slabo prisutan u Kini i to je glavni razlog, kao sto rekoh.
Sada su egal u Kini i stvari stoje kako stoje.
Audi jos uvek dominira u Kini i pitanje je da li ce i kad BMW i Merc uspeti da drze pariraju njegovim brojkama.
Merc je razvukao nove modele, polako se predstavljaju tako da ce rast biti u kontinuitetu i 2017-e kao sto je sad.
W213 tek predstavljen, na neka trzista tek treba da stigne, karavan, kupe i kabrio tek predstoje.
C kupe, kabrio, GLC kupe, S kabrio.
Oni tek stupaju na scenu. :)
Bolje sportski prihvatiti poraz i cestitati Mercu.
Sto se testova tice :
http://www.germancarforum.com/threads/mercedes-benz-e-class-w213-test-drives.55244/page-4#post-793142
ovo je najveca prednost s-a:
It's the first time in the model's history when sales reach the 100,000th milestone during the first year of full availability. One of the factors that contributed to this achievement is the fast rollout of the model as in less than twelve weeks it penetrated the three most important markets: Germany (late July), China (late September) and United States (mid-October).
dok 7ca malo kasni. ali vec pocinje da nadoknadjuje.
bs5
razlika je 20.000 komada sa V komercijalnim vozilima. Razmisljao brka kako da pretekne BMW, pa prosle godine resio da tu klasu racuna kao putnicka vozila. Moze da ubaci i Actros-e, razlika ce ispod crte biti jos veca, a merc fanovi ce biti srecniji:)))
Pa postenije bi bilo da BMW u svoje brojke ubaci MINI, nego da se ubacuju komercijalna vozila:)))
"Pa izbaci Kinu iz racunice BMW-a pa ces videti kolika bii razlika bila.
"
zasto bi to iko ikada radio? svasta...
ma dominira e klasa protiv starog a6 prastare serije 5... g30 je iza coska...
"C kupe, kabrio, GLC kupe, S kabrio." oni ce biti bas znacajni za prodaju :-). jedan konkurent cla i zavrsena prica.
bs5
BMW je imao prednost zahvaljujući Kini.
Ukoliko se ne varam, Audi ima prednost u Kini 200 000 godišnje u odnosu na BMW i Merc.
A ranije je Merc kasnio za oko 150 hiljada u Kini za BMW-om, a Audi uvek ubedljiv u Kini.
I sam si priznao da sam bio u pravu, na pocetku godine.
A da ste se ti, toma i Gagiba zeznuli.
Brkica je bio ismevan, kao kada je rekao da će u F1 uzeti titulu, pa su neki pisali kako je prolupao. :)
Medjutim...
Tako brkajlo reče i 2020 pa ono ispade 2016 strategy. :)
u svakom slučaju, drago mi je da postoji bmw jer rivalitet donosi kvalitet.
Hvala Bangetu i Benguli na X6, jer je zbog njih Merc izbacio GLE coupe, inače sumnjam da bi.
Isto tako, novi 2,0d motor Mercov, 9G tronic, konkurencija stiska i nema opuštanja.
Pa 3,0d biturbo i quad turbo se očekuju.
Moćni GLE coupe mi je trenutno uz S klasu omiljen model, tako da ne mogu a da ne osećam zahvalnost i poštovanje prema Benki . :)