Tesla Model 3: Uhvaćen automobil koji će promeniti svet

Nekoliko dana nakon što je uhvaćen na putu pojavile su se fotografije i potvrdile nagađanja – to je nova Tesla Model 3.
Tesla Model 3 je snimljen u nekakvom servisnom centru, a društvo mu pravi Nissanov električni Leaf. Naravno, radi se o prototipu, ali s obzirom da je sam Elon Musk rekao da će dizajn spoljašnjosti biti finalizovan do jula, ovde se verovatno radi o ranijem prototipu koji nije dobio konačni izgled.

U svakom slučaju promene u odnosu na model prikazan na prvoj prezentaciji u martu je gotovo nemoguće naći, pa ćemo na pravu stvar morati da sačekamo do kraja godine i do nove zvanične premijere. Isto važi i u pogledu enterijera koji neće biti opterećen tasterima, već će dobiti veliki head-up ekran sa brojnim funkcijama. Naravno, ogromni ekran infotainment sistema ostaje dominantan.

Sudeći po poslednjim Muskovim rečima od ovog meseca, Model 3 je u potpunosti definisan, a sve nove ideje biće implementirane na novim verzijama. Naime, u Tesli se ne stide poboljšanja i tzv. faceliftova, pa su spremni puno češće da prave promene u hodu.
Podsetimo, prvi primerci Tesle Model 3 će svojim vlasnicima biti isporučeni krajem sledeće godine. Takođe, poslednje informacije govore da će ogromni Teslini pogoni biti napravljeni u saradnji sa lokalnim partnerom u Kini, a govori se o ulaganjima teškim bar 9 milijardi USD.
Izvor: Index.hr
Foto: Imgur
Ovaj ekran je debilan, a dizajn Honde CIVIC iLi toyote Camry od pre 20 godina
I onim bi s ovim da se takmice protiv ostalih 'premium' proizvodjaca? Kakva tuga od enterijera...
Buducnost je siva i bez imalo sharma. Izgleda da cemo, kao u onim starim filmovima o buducnosti, svi nositi istu odecu, voziti iste automobile (sto u ovom momentu Tesla i nudi u M,L i XL obliku). Kao da nisu mobli malo da porade na personizaciji svojih modela sa nekim stikerima, bicolor varijantama i sl...
A dok gledam ovaj enterijer mislim se kako je ovaj ekran iste velicine kao i ovaj u koji trenutno zurim i pisem komentar. Jezivo...
meni se enterijer jako dopada. sve je na jednom mestu i sve je touchscreen, nema mislion dugmica
Jedino što tasteri kroz period navikavanja postaju intuitivni tj refleksno vršiš pokret na njega bez odvraćanja pažnje , dok će se u tables uvijek morati buljiti.
Idenje u ekstrem nikad nije bila najbolja solucija , pa tako ni ovaj minimalizam pod svaku cijenu , plus što nikakav benifit što se tiče estetike ovde nije napravljen , čak naprotiv , ovo izgleda jedno i tužno...
A najveći besmisao vozila koje teži biti masovno a to podrazumjeva da bude i praktičan jeste ovaj debilni gepek , nije se mogla napraviti gora kombinacija , liftback forma ali bez 5. vrata?!
Ako je u pitanju rigidnost karoserije koja ne dozvoljava 5. vrata , onda je donekle opravdano ali ako je samo dizajnersko dijelo onda je debilizam neviđeni...
U svakom slučaju , ovom Kinezu daleko lijepa kuća...