Snimljen Seat Leon facelift

Seat je aktuelnu, treću generaciju Leona prikazao javnosti pre skoro četiri godine na sajmu automobila u Parizu, pa je vreme za manju restilizaciju.
To uostalom najavljuju i ove špijunske slike koje potvrđuju da obnovljeni Leon neće doživeti veće vizuelne promene. To se se realno nije ni očekivalo pa se najveće promene odnose na prednja svetla po uzoru na SUV Ataca, kao i na prednji gril.

Verovatno možemo očekivati i novi dizajn alu točkova, širu paleta boju, bogatiju opremu i manje modifikacije enterijera. Treba pomenuti da će sportska Cupra verzija dobiti i modifikovani prednji branik.
Ostaje takođe da se vidi da li će možda biti i nekih izmena u ponudi pogonskih agregata.
Promocija Leona facelift će se održati na sajmu automobila u Parizu, a pored hatchbacka sa 5 vrataa izmene će doživeti i karavanski Leon ST.
Podsećanja radi, aktuelni Leon je dugačak 4263 mm, širok 1816 mm, visok 1459 mm, međuosovinsko rastojanje je 2636 mm, a zapremina prtljažnika iznosi 380 litara.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Decoches
Vozim leona 2008.god.,vozio sam cupru 2005... Ovo vise nije seat,vec kiborg ibize,leona,nekih skoda,karavana... Steta
Dok god bude startovao od 18 hiljada, Srbija ga videti nece!
Nevidjen bezobrazluk!!!
Priapus
Onda ne bi bio redizajn,već potpuno novi model. A to dosta košta.
moron
Istinu zboris. Pri cemu ST ima "normalno" krovno staklo.
off: znas li da li oni dole na biciklistickoj stazi iza 6 topola rade mali servis na bajsevima, i imas li iskustva? Prosli put me neki "iskusni" serviseri na NBGD zaklali, nastelovali brzine gore nego sto bih ja sam, pa im ne bih ponovo poklanjao poverenje, a sajam mi je onako "walking distance"..
Priapus
Ne znam ništa o bajs servisima u smislu "preporuke", sve poslove "redovnog održavanja" radim sam (npr, prošli vikend sam na dva Polara menjao sve kočione paknove i podmazivao šta treba pred polazak na more (HN je jako strm i tamo su dobre kočnice imperativ).
Par puta sam imao "garancijski problem" koji iz principa nisam hteo da radim sam i o svom trošku (npr. zamena pr. viljuške ili patrone srednjeg pogona na capriolu, jednom patrone i na Genesisu, ili pucanje lanca na Polaru ... ), ali sam generalno bio veoma nezadovoljan kako su to radila ta tri različita ovl. servisa.
Ako si negde na N.BG i ako ti "treba" neka banalnost (koja, recimo, ne uključuje podmazivanje ležajeva prednjeg ili zadnjeg točka ili rastavljanje ležajeva pedala, što je sve jako osetljiv posao, koji traži "hiruršku čistoću" (za šta mi treba baš "posebno raspoloženje", a sve ga redje imam), mogu ja da ti gratis "odradim" (ali ne ovog vikenda). Mnogima sam. Volim bajseve :) Adresu sam više puta ostavljalo (deda.mraz.biciklista@gmail.com)
Zaboravih ovo oko panorame. Bem li ga, to ni ja ne razumem, zašto superb "sedan" ima malu panoramu, a karavan normalnu. Ali, kod VW je tako (pa zato i kod "senada"). Npr. stari 308 HB i 308 SW imaju (bar na oko) istu vrstu (veličinu) panorame.
moron
Hvala, bum iskoristil adresu, ali prvo da ga dovedem malo u red. Celu zimu tradicionalno provede na terasi, gde ga takodje tradicionalno skroz useru leteci pacovi, a ni s-mog ni prasina nisu za zanemariti..
Ateca, recimo, ima "normalnu" velicinu. A Mazda cak nema ni velicinu. Neka "XS" varijanta..