Svetska premijera novog BMW-a Serije 5 na sajmu u Detroitu

Dok je Mercedes početkom godine promovisao potpuno novu generaciju E klase (W213), Audi je tek blago doterao aktuelni A6. U međuvremenu, BMW se priprema da predstavi novu Seriju 5.
Stiže naime potpuno nova, i to sedma generacija "petice" (fabričke oznake G30), koja će međutim po poslednjim vestima svetsku premijeru imati u januaru 2017. godine na NAIAS sajmu automobila u Detroitu, a ne ove jeseni na sajmu u Parizu kako se ranije mislilo. Naravno, zvanične slike i detalji o novoj "petici" će biti objavljeni i pre toga, možda već u narednim nedeljama. Takođe, predstavnivci medija će novu Seriju 5 moći da upoznaju još tokom ove jeseni. Zato će glavni novitet BMW-a na jesenjem sajmu u Parizu biti novi crossover – dugo najavljivani X2.
Treba podsetiti da jedna od vesti koja se pojavila još prošle godine kaže da bi nova "petica" trebalo da se proizvodi i u Austriji, i to u pogonima Magne u Gracu. U Austriji će se po tim vestima praviti 50.000 do najviše 70.000 komada godišnje, a deo proizvodnje će se odvijati i u fabrici Shenyang u Kini (verzija sa produženim međuosovinskim rastojanjem, samo za kineske kupce).
Uz evoluciju dizajna, novu "peticu" će odlikovati nova CLAR (Cluster Architecture) platforma, kao i manja težina (za oko 100 kg) zahvaljujući uporebi aluminijuma i plastici ojačanoj ugljeničnim vlaknima, s tim što ovde treba naglasiti da će smanjenje težine kod sportskog M5 modela navodno biti i značajnije – minus od 180 kg u odnosu na sadašnji model.
Taj novi M5 će verovatno imati 4.4 litarski V8 twin-turbo motor koji bi trebalo da raspolaže sa do 626KS, i to ovog puta bez manuelnog menjača (opciono će novi M5 biti dostupan i sa 4x4 pogonom).
U gami će sem benzinskih i dizel motora sa 4 i 6 cilindara biti i osmocilindrični benzinac, kao i 530e i 540e plug-in hybrid verzije.
Kupcima će se nudiiti varijante sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka, kao i novi devetostepeni automatski menjač.
Očekuje se da će nova Serija 5 dobiti i neke sisteme sa nove Serije 7, između ostalog i automatsko upravljanje parkiranjem i petu generaciju iDrive sistema.
Pominju se i opciona kontrola gestovima i laserska prednja svetla, kao i to da će nova Serija 5 biti dostupna sa pet stajling paketa: Standard, Sport, Pure Excellence, M Sport i Individual.
Nova Serija 5 će se prvo pojaviti kao Sedan, a zatim stižu i karavanski G31 Touring (sa prtljažnikom od 580 litara) pa G32 Gran Turismo kao i novi M5.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Sto volim ove merc fanove koji ne znaju kako da prezive svoje "babuske", pa kao "I Benka fura resize copy-paste"
hahahahahah
Ali tako je kad dizajn komentarisu ljudi koji su operisani od istog....Na novoj petici se sve ra zlikuje - oblik prednjih svetala, grafika u prednjim svetlima, oblik i proporcije bubrega, a o karakter liniji ispod prozora da i ne govorimo. Pa kad operisani ne razlikuju novu od stare sedmice, naravno da ce im svaki BMW u zadnih 15 i narednih 15 biti isti....ali neka, nek se samo tese, i obozavaju svoje babuske:)
Toma drobiš bezveze ,te razlike što pobroja imaju i Audi i Mercedes.
Ako će biti kao na ovoj ilustraciji , znači da će kao gore nabrojani imati isti proizvod u par veličina.
Iako se petica dizajnerski uvijek više naslanjala na sedmicu nego na tricu.
Jedino kad su bile dijametralno suprotne su Bengalke e60 i e65
Djordje
Dvostruki standardi su čudo...
Biće još referata i ubedjivanja od strane istog, ali uzalud.
Djordje
to sto neko ne ume da razaznaje fontove, pa su mu L slova u svakom fontu ista je drugi problem. Kod Mercedesa modeli su kao TimesRoman Bold, Regular, Italic,....Kod BMW-a su modeli kao TimesRoman i Helvetica....ja ne kazem da se BMW nesto neverovatno razlikuju ( i ne treba), ali u poredjenju sa Mercedesima (dakle ne Audijima, nemoj njih da mesas, oni se sada jos i razlikuju tu i tamo) BMW-i su nebo i zemlja. Na skali slicnosti od 1 do 10, BMW-i su na nekoj 6-ici, Audi na 8, Mercedes je izmedju 9 i 10. Otprilike tako. Pogledaj sliku sedmice i njenih prednjih svetala i bubrega, pa uporedi sa ovim. Cak i grafika nije ista. Kod sedmice su dnevna LED svetla manja i okrugla, kod petice kao sto se gore vidi su veca i ugaona....Da li ce neko da pomesa 5 i 7 sa razdaljine od 50 metara? Mozda. Verovatno. Ali nece se desavati da ides iza nove E klase, i posto nema oznaku pitas se da li je E ili C. I na kraju trebas da je preteknes i bacis pogled na enterijer i broj obrva u prednjim svetlima da bi se uverio koji je auto.....
Kao što Djole napisa, sve što toma piše, važi i za Merc.
Ali tu je slep, tu ne vidi, a ovde vidi.
Dvostruki standardi, prosto.
Biće još kilometarskih referata i ubedjivanja drugih...
pit
How Yes No.
Copy/paste ove tri reci u google translator, i dobices moj odgovor...
http://www.germancarforum.com/attachments/screenshot_20160708-030541-png.378467/
http://www.germancarforum.com/attachments/screenshot_20160708-030413-png.378468/
http://www.germancarforum.com/attachments/20160707_105028-png.378469/
https://www.youtube.com/watch?v=EqPQUcrVmmQ
https://www.youtube.com/watch?v=_bjrdvYuYOA
E39, neponovljivo lepa Petica. Polako ali sigurno...audizam stize u BMW. Znam da je nekima tesko da to priznaju, ali na zalost, to je surova realnost. Dobro, bar ima sanse da odrzavanje BMW bude malo jeftinije-ko ne bude hteo NLO far sa Sedmice, moci ce da stavi jeftiniji, "avionski" sa Petice, ili "helikopterski" kad izadje nova Trojka iz ovog kalupa. Opet, mozda se ne treba sekirati oko raspoznavanja 5/7. Sedmica ima palicu za hokej, a ako Petica bude imala palicu za golf ili kriket, nece biti problema.
Ja pre neki dan postavih sliku gde se vide "ogromne" razlike izmedju F01 i G11, ali GLODUR (GLavni i ODgovorni URednik) sajta je obrisao ceo komentar
Evo je opet:
http://imgur.com/2hHX1BG
Ko je dokon, neka trazi razlike. Mogla bi da se postavi i u enigmatske casopise.