home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Aktuelna, sedma generacija VW Golfa (predstavljena 2012. godine) će uskoro pretrpeti modernizaciju koja će uz restilizaciju podrazumevati i nove tehnologije i sisteme pomoći vozaču.

Obnovljeni Golf VII se dakle očekuje još tokom ove godine, i to sa manjim vizuelnim promenama koje će između ostalog činiti izmenjeni branici sa drugačijim otvorima za vazduh, doterana svetla sa LED tehnologijom, novi dizajn alu točkova...

Izmena će biti i u unutrašnjosti, u vidu doteranog volana, digitalnog kokpita i 9.5-inčnog ekrana osetljivog na dodir.

U međuvremenu, nemački Auto Bild se bavi i Golfom "osmicom" koji se u prodaji očekuje tokom 2019. godine.

Golf VIII će se bazirati na VW-ovoj MQB platformi (automobil će imati 35-70 kg manje od "sedmice"), a kako navode nemački izvori automobil će biti praktičniji, snažniji, ekonomičniji i prostraniji, sa više upmarket enterijerom. Takođe, po nekim ranijim infoemacijama, Golf VIII će biti širi i niži u poređenju sa sadašnjim Golfom VII.

U pogledu izgleda ne treba očekivati nikakva iznenađenja, jer Volkswagen tu igra na sigurno. Dakle, čeka nas evolucija postojećeg dizajnerskog rečnika...

Što se motora tiče, možemo očekivati gamu benzinskih motora (između ostalog verovatno i 1,0 litarski trocilindraš) i dizelaša, uz električne i hibridne verzije (u benzinsko-električnoj i dizel -električnoj kombinaciji).

Posebnu pažnju privlači najava o 1,5 litarskim turbo benzincima i 1,5 litarskim TDI dizelašima koji će početi da se ugrađuju već u redizajnirani Golf VII.

Naravno, kao i do sada u ponudi će biti više karoserijskih varijanti (uključujući i kabriolet i karavan), a pominju se i novi infotainment sistem, head-up displej, automatsko kočenje, tehnologija kontrole gestikulacijom, digitalna instrument tabla...

U ponudi ostaju i sportski Golf GTI i Golf R, ovaj potonji sa do 420KS.

Takođe, razmatra se i Golf GTI Plug-in-Hybrid, koji bi pored benzinca imao i elektromotor.

Ivan Mitić - Autoblog.rs

Renderi: Autobild.de



čitanja : 1727



Komentari

Žaba

Autor aki 18 Jul 2016, 08:54

Čuo sam od jednog bivšeg blogera da taj novi 1.0 TSI (u oktaviji) ide odlično. A kako i ne bi sa svojih 200 Nm, jer je to više od većine današnjih malih turbaša iste zapremine (npr. mislim da Kia ili Ford 1.0 ima oko 170 Nm, nisam siguran, moguće da "lupam").
Oni sa 1,2 motorima ipak malo prebace preko tih 200 Nm ( 1,2 TCE i 1,2 e-THP)

Autor moron 18 Jul 2016, 11:15

Ovako je trebala da izgleda 5- ica pre nekoliko godina da bi 8-ica izgledala u stilu svog vremena.

Autor bk 18 Jul 2016, 19:34