Snimljen Jeep Wrangler pick-up

Jeep će sledeće godine i zvanično predstaviti novu, četvrtu generaciju Wranglera (kao MY2018), a ostaje da se vidi kako će izgledati budući da su test primerci i dalje pod maskom.
Kako bilo, novi Wrangler će pokretati sledeća generacija pogonskih agregata, pri čemu će se kupcima po ranijim najavama nuditi i mild hybrid i hybrid verzije. U gami će biti i EcoDiesel dizel motor, kao i V6 benzinac. Možda i najveću pažnju privlači najava da će jedan od motora u ponudi biti i novi 2,0 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem (motor se vodi pod kodnom oznakom Hurricane).
Treba pomenuti da će u ponudi biti i osmostepeni automatski menjač.
Imajući u vidu modernije motore i unapređenu aerodinamiku, očekuje se i manja potrošnja goriva u poređenju sa sadašnjom generacijom.
Jeep će po nekim vestima nastaviti da neko vreme proizvodi sadašnji Wrangler uporedo sa novom generacijom, i to u fabrici Toledo.
Takođe, Jeep planira da ponudi i pick-up varijantu novog Wranglera, koji će se praviti u istoj fabrici. Taj pick-up je iz FCA kompanije zvanično potvrđen još ranije, a ovih dana je uhvaćen tokom testova, i to takođe pod maskom.
Mada je ranije bilo nekih glasina da će novi Wrangler dobiti karoseriju od aluminijuma, to se verovatno ipak neće desiti (mada će neki delovi biti od tog materijala).
Kao što je pomenuto na početku, novi Wrangler će biti spreman za MY2018, dok će pick-up varijanta biti na raspolaganju za MY2018 ili MY2019.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Više slika na sajtu Autoblog.com
Kako nakaradno izgleda.
Prednji deo uzan i tanak a prikačen mu rep.
Vidi se da od starta nije zamišljen kao pikap.
Trebali bi lepše da odrade Wranglera.
Da ne liči na zastareli Vilis, onako uzan napred sa okruglim farovima.
Znam da su pikapovi neprakticni kao putnicko vozilo, i da su seljacki, ali kako je ovo kul. Zelim jedan momentalno!
ne postoji vozilo koje je prakticnije od pikapa. naravno u drzavama u kojima se proizvode.
Rekao sam za prevoz putnika.
Pocnimo od samog broj mesta u poredjenju sa mini venom, do toga da kofere nemas gde da stavis a da ti ih ne ukradu, ili da ne kisnu, do toga da moras da stalno spustas decu iz njega i u njega, toga da su vrata velika i siroka, pa je tesko otvoriti "niz ulicu" kad parkiras, parkiranje generalno je problem svuda sem ispred malla, MPG, preglednost, cena guma, visok utovar za svakodnevnu upotrebu (shopping, kofer, bicikl).
Neprevazidjen je (mada ima SUVova koji su jednako dobri, ali neuporedivo skuplji) kad zivis van glavnog puta, i ne osetis da nisi na asfaltu, po snegu, za lov, u koliko se bavis gradjevinom, bastovanstvom, ili stolarijom, prevozis zivotinje, jer to stavis nazad, a kabina ti je i dalje savrseno cista, pritom je kabina jako prostrana, a kad podignes zadnje sediste, lako mozes da ubacis psa npr, ili neku robu, ali ne i ljude u isto vreme.
Dopadaju mi se manji poput Colorado-a, ali zavrsna obrada nije ni blizu na nivou Canyona(koji je ko Escalade). Za moj pojam je Suburban ili Tahoe prava stvar, jedino su MPG i visoki utovar problematicni. A Pacifica, npr, nema ni jedan od ta dva problema.
nije uopste tako kako si napisao.
kao prvo, treci red sedista u minivanovima uopste nema svrhu osim ako na njemu sede deca do 5 godina. kod vecine minivanova drugi red sedista je podeljen na 2 sedista sa prolazom ispred njih, sto u sustini znaci da imas samo 4 sedista sa normalnim prostorom (dva u prvom redu, dva u drugom redu). sa druge strane, pikap ima 3 sedista pozadi tako da bez problema staje 5 ljudi komotno.
zasto nebi imao prostora za kofere? pa valjda pikap ima daleko vecu prikolicu nego minivan gepek. to o kradji i kisnjenju nema nikakvog smisla jer se ovako nesto moze ugraditi za par stotina dolara:
http://imageshack.com/a/img921/8923/yRpiZ8.jpg
pri tom je zakljucano, a lagano se skida kada postoji potreba za vise prostora u prikolici.
dalje, za par stotina dolara se mogu kupiti i ovakav "bed organizer". u sustini, to su plasticni delovi sa kojima mozes sam odlucivati kako ces podeliti prikolicu. stavljaju se i skidaju za par minuta, tako da ako recimo ides na kampovanje mozes podeliti deo gde je hrana, gde su satori, gde je rostilj, itd.
http://imageshack.com/a/img923/3138/1y8X0j.jpg
i opet kazem, na pikapima i pokrivac i ova organizacija se lagano stavlja i skida, sto znaci ako hoces ujutro da odes po hranu, a popodne da dovozis pesak za renovaciju dvorista - za svega par minuta pikap se menja sa jedne na drugu svrhu.
sledece, to za parking - prosecan pikap nije nesto znacajno veci od minivana, mozda pola metra u najgorem slucaju, tako da ga nije nista teze parkirati.
to sa vratima, ako mama vozi decu u skolu u minivanu, ona mora da izadje da ih pusti napolje, a ako vozac moze da otvori svoja vrata - pa onda bi i deca mogla da otvore zadnja vrata da postoje na minivanu. ako vec mama ne izlazi iz kola vec samo otvori zadnja vrata da deca izadju i ona onda nastavlja dalje, onda ce stati negde gde ima prostora. u sustini, ako minivan vec staje na parking - onda ce i vozac minivana morati da izadje napolje, a ako on/ona moze onda i neko ko sedi na zadnjim sedistima moze. ulaz u pikap uopste nije tezak jer svi imaju stepenicu.
potrosnja je vise-manje ista. chrysler pacifica ima standardan 3.6 v6 motor i ne trosi nista manje nego ford f-150 sa standardnim 3.5 v6 motorom. ako i trosi nesto manje to je beznacajna razlika.
preglednost uopste nije na strani minivana vec je obrnuto. pikap ima otvoren zadnji deo tako da je preglednost fenomenalna, sto nije slucaj kod minivana.
cena guma? jel ti to ozbiljno? ajde kad vec hoces ... vecina firma daju garanciju na gume na 40,000 milja. prosecan amerikanac prelazi oko 12,000 milja godisnje i oni koji kupuju nove aute obicno ih menjaju cim ih isplate (posle 5-6 godina). sto znaci da ce jednom ili maksimalno dva puta kupovati nove gume.
utovar uopste nije tezak, cak i oni koji su visoki metar i po mogu bez ikakvih problema da utovare stvari u prikolicu. sta-vise, za takve ljude je mnogo veci problem da izbacuju sedista iz minivana svaki put kad im treba prostor.
@ P1 Ovo je test mula, nije konacan model, tako da ce se dizajn menjati.
@mile antena
Sve ces reci samo da opravdas to sto vozis pik ap. Cinjenica je da je pik ap bolji u nekim, a gori u drugim zadacima, kao i da je za prosecno porodicno vozilo za nekog koji prevozi i opremu za rad, a i porodicu u gradskoj sredini, optimalan miniven. Prosecno Amerikanci menjaju vozila na 8 godina... a ne zive svi na Floridi pa da voze jedne gume cele sezone. Idi malo po severnim drzavama, zimske gume ne mogu da ti traju duze od tri godine.
Ono u cemu pik up brilira je cena u odnosu na velicinu i sposobnost vozila.
otkud tebi to da ja vozim pikap?
za sve ono sta si nabrojao ja sam ti lepo objasnio zasto nisi u pravu. postoji razlog zasto trziste minivanova izumire i zasto ih pikapi, suv i krosoveri ubijaju. najprodavaniji minivan jedva predje cifru od 100,000 godisnje, a ford proda toliko f-series za manje od 1.5 meseci.
da idem malo po severnim drzavama? JA ZIVIM U JEDNOJ TAKVOJ DRZAVI vec 17 godina. wisconsin ima jedne od najvecih zima u americi. zimske gume uopste ne koristim vec imam all-season gume. da kucnem u drvo, jos nikad nisam bio u sudaru.
Postoji razlog sto vozim mini ven, a imam svoj parking, mogao sam i ja da kupim pik ap. To sto marketing promovise "SUV" ne znaci da je bolje vozilo, i vecinu mesta gde moze "suv" da prodje, moze i mini ven sa pogonom na sve tockove. A ni jedan, ni drugi ne mogu tamo gde moze pravi terenac ili pikap. Za moje potrebe ne funkcionise. Ti kaveri i ostale gluposti... sto bih skupu foto opremu ledio zimi u bedu, kad moze da bude sa mnom u kabini.
Ford proda F-150 toliko jer mu cenu subvencionise naftna industrija, i jer raznorazne testove i akreditacije koje automobil mora da prodje, kamion ne mora.
Vozis sa all season gumama u Wisconsinu??? Ti nisi normalan. Mozda malo prelazis, otkud znam.
marketing u americi promovise i karavane i dizele, pa ih opet niko ne kupuje. konacnu rec ima kupac, a kupac kupuje ono sta mu se dopada.
ne vidim zasto je pokrivac za prikolicu i organizator za prikolicu glupost. kao sto sam ti ranije rekao, vozac pikapa moze da ode ujutro u prodavnicu po hranu, a popodne da vozi pesak u svojoj prikolici dok vozac minivana ne moze. ok, ne mora da bude pesak, ali neka bude odlazak na kampovanje gde se gomila stvari moraju povesti - nesto sta minivan takodje ne moze da uradi. dalje, nijedan minivan nikada nece ni sici sa asfalta jer su oni uradjeni na platformama automobile i nemaju bas nikakve terenske mogucnosti, zaglavili bi se na prvom vlaznom neasfaltiranom putu cak i da imaju awd.
ford f-150 nema nista vecu korist od naftne industrije u poredjenju sa minivanovima na americkom trzistu. kao sto sam ti gore rekao, oba imaju v6 gotovo identicnih dimenzija, a tezina je na strani f-150 jer je kompletna skoljka uradjena od aluminijuma.
zimske gume su bacanje novca. ja sam u zimama wisconsina vozio aute sa zadnjom vucom i all season gumama i bas nikad se nisam zaglavio u snegu ili izgubio kontrolu. a radim kao socijalni radnik tako da ne izlazim iz kola. sa mojim licnim autom sam prosle godine presao 25,000 milja - duplo vise nego prosecan amerikanac, a na to mozes da dodas jos barem 8,000-10,000 milja koje sam presao sa rent-a-car. jos mi je u secanju put prosle zime kada je sve bilo prekriveno snegom, a ja izabrao dodge challenger. :)
Ne promovise i to dobro znas. Kupac je onaj koji odrasta pod uticajem medija. Sta mislis, sto profesori voze razumna vozila, a reperi skorojevici raznorazne kiceve? Zato sto je teze prvima prodati nesto bez opravdanja.
Kobajagi dzipovi se prodaju jer deluju sposobnije nego sto jesu, daju samopouzdanje vlasnicima, a proizvodjaci na njima insistiraju jer ne podlezu istim standardima, i zaradjuju vise nego na jednako sposobnom automobilu koji se ne pravi da je SUV.
Ja sam i rekao da je truck prava stvar za off road, ali da "SUV" nije nista bolji od mini vena. Isti pogon, isti motor, ista sasija, isti klirens. A vecina "SUV" koji se prodaju su pod navodnicima.
Nego, jel Cipotle dobra hrana? Jako kvalitetna, sve organsko i bez trans masti? Nije, a prodaje se. Zato sto postoji marketing.
otvori bilo koje novine o automobilima i videces sta forsiraju. eto otvori motor trend, najpopularniji americki auto magazin, i za njih je idealan porodicni automobil karavan sa dizel motorom. pa opet u americi ima jako malo dizela, dok karavana nema uopste. ono sta je takodje ironicno je sto motor trend gotovo uvek pljuje fordove - ali na kraju dana ford je najprodavaniji brend u americi vec duze vreme. kad smo zena i ja prosle godine kupovali novi auto, gotovo svi mediji su rekli da je honda fit/jazz najbolji subkompakt na trzistu. ja sam provozao fit i otisao preko puta u toyotin salon i kupio yaris, iako gotovo svi kritikuju taj yaris jer mi se fit ni malo nije dopao.
kako toyota nije izgubila svoju broj 1 poziciju u svetu kada su svi mediji pisali da su toyote nesigurne i da naglo ubrzavaju? kako danas volkswagen funkcionise nakon sto svi mediji non-stop pisu o dieselgate?
razlika u voznom parku izmedju repera i profesora ne postoji. i jedni i drugi, ako slicno zaradjuju, voze gotovo identicne automobile. naravno imas one seljacine i sa jedne i sa druge strane, ali vecina vozi gotovo identicne aute. ako neko ima godisnju zaradu od hajmo reci $150,000, on ce najverovatnije voziti e-class ili 5-series bez obzira da li on bio profesor, reper ili imao svoju firmu za ciscenje septickih jama.
potpuno je nebitno na cemu proizvodjaci insistiraju. i ford insistira da ljudi kupuju expedition umesto escapea, ali se opet escape prodaje 7-8 puta bolje. i toyota bi volela da godisnje u svetu prodaje 1.5 miliona tundri umesto corolla, ali opet daleko vise ljudi kupuje corollu.
u cemu je razlika izmedju suv-a i pikapa? osim sto jedan ima prikolicu, a drugi prekrivenu kabinu - apsolutno nikakva. taj tahoe koji si ranije spomenuo deli platformu sa silverado pikapom. nijedan suv nema prednju vucu ili awd (kao minivanovi) vec imaju zadnju vucu i 4x4.
sto se tice chipotlea, mnogi kada biraju hranu ne gledaju na zdravlje nego na ukus. ja obozavam junk food iako znam da je jako losa za zdravlje. ali ja volim junk food ne zato sto mi je marketing rekao da je jedem vec zato sto volim ukus. nisam ljubitelj chipotlea, ali culver's obozavam i cesto jedem. jednom se zivi i u tom jednom zivotu sigurno necu gledati na hranu da bi umesto 65 godina ziveo 90 i tih poslednjih 25 godina proveo u domu za stare ljude noseci pelene - iako gotovo svi mediji govore da bas suprotno radim (da jedem recimo subway umesto junk food).
Ti stvarno nemas pojma o marketngu. To je novina usmerena na entuzijaste. A i u njoj vecina stranica nije o karavnaima, pogtovo ne reklame. Na odluku prosecnog kupca svakako vise utice svakodnevna propaganda, nego jedan clanak u jednom magazinu koji je mozda nekad procitao.
Tesko da ce profesor da vozi Escalade sa zlatnim felanma. Ne voze reperi stock 5 ili S.
Razlika je u nacinu koriscenja i publici kojoj se obraca. Jedan targetuje suburban porodicu, a drugi ruralnu.
Ne mogu da ti objasnjavam materiju u koju se ne razumes, tako da si u svemu u pravu, i svaka ti cast. Evidento na osnovu toga sto izvlacis pojedinosti iz konteksta i koncentrises se na njih, umesto na tematiku.
poenta je da svi mi imamo izbor u zivotu. dzaba jak marketing ako firme nemaju proizvod koji kupac zeli. americke firme su dugo vremena imale marketing da je vece uvek bolje. zato su tokom 1970tih i 1980tih izgubile bitku sa japancima u klasi automobila i dan danas ispastaju na tome.
uostalom, zbog cega bi ijedna firma se toliko trudila da ubedi kupca da je suv bolja kupovina od minivana? eto chrysler pacifica recimo - kosta isto kao i jeep grand cherokee, ali je pacifica jeftinija za proizvodnju jer deli platformu sa chryslerom 200, dok grand cherokee zahteva svoju sopstvenu platformu. i zasto bi chrysler bilo briga hoce li kupac potrositi $30,000-$50,000 na grand cherokee umesto pacifice?