home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon sedan i karavan verzija novog Passata (B8), kao i GTE hibridne varijante, Volkswagen je na sajmu automobila u Ženevi 2015. promovisao i Sport Coupe Concept GTE kojim je najavio novi CC.

U međuvremenu su lovci na auto novitete uhvatili maskirane test primerke novog VW CC-a, a holandski Autoblog je sada pre vremena objavio i njegove prve slike.

Novi Volkswagen CC će se po nekim ranijim najavama u prodaji pojaviti sredinom 2017 godine, pri čemu se promocija očekuje početkom 2017., mada ne bi bilo iznenađenje da se pojavi već na predstojećem sajmu automobila u Parizu.

U svakom slučaju, novi Volksewagen CC stiže sa prostranijim enterijerom i modernijom tehnologijom (poput kontrole gestovima), dok se godinu dana nakon regularne verzije očekuje i Shooting Brake varijanta nazvana Volkswagen CCS.

Automobil će biti napravljejn na VW MQB platformi, a motori će biti preuzeti iz Passata. To podrazumeva TSI benzince i TDI dizelaše, kao i GTE plug-in hibrid verziju. Takođe, novi CC će verovatno dobiti i novi 1.5 TSI benzinac, kao i 4Motion pogon na sva četiri točka kod nekih verzija.

Najsnažniji TSI benzinac će verovatno raspolagati sa oko 290KS, a što se hibrida tiče, on bi mogao da kombinuje četvorocilindrični benzinac i elektromotor (mada je pomenuti Sport Coupe Concept GTE imao 3,0 litarski V6 turbo benzinac i dva elektromotora).

Podsećanja radi, Sport Coupe Concept GTE je sa svojih 487 cm dužine za 7 cm duži u odnosu na sadašnji Volkswagen CC. Treba pomenuti i da je Sport Coupe Concept GTE širok 187 cm, visok 140 cm, dok međuosovinako rastojanje iznosi 284 cm.  

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto via Autoblog.nl



čitanja : 1185



Komentari

Ne dopada mi se. Izgleda kao da je porastao (+7cm) i da se dici tim liftback dizajnom i stoga ne vidim nikakvu povezanost sa terminom "kupe sa cetvoro vrata" koji je sam po sebi apsurdan. Vise bih voleo da nema trece staklo i da ima duzi rep, ka sredini vozila.
Takodje, voleo bih da VW izbaci pravi kupe kao sto je nekad bio koncept Skoda Tudor ako se neko seca...

Autor Uros Cuore Sportivo 23 Avg 2016, 19:48

@ Uros Cuore Sportivo
Mogu svi proizvodjaci da svojim liftbek modelima daju bilo koja fensi imena, ali svako ko se imalo razume u automobile, znace da je taj auto samo model sa petoro vrata, poznat kao oblik karoserije koji se zove Liftbek, ili Fastbek, i nista vise.
Sto se tice tog drugog, potpuno se slazem sa tobom. Cak bi i Audi mogao a izbaci A7 u Kupe i Kabrio verziji.

Autor AQS 23 Avg 2016, 20:29

Razvodnjena ideja prethodnika i sa estetske strane korak u nazad.
Iako će vjerovatno biti prostraniji od prethodnika , ovo nema nikakve razlike u odnosu na ostale liftbackove u klasi i sa coupeom ima veze kao i ona spadala (X4,6,GLC/E coupe...)

Autor Đorđe 23 Avg 2016, 22:13

I predhodni model nije na slikama izgledao nesto specijalno, medjutim u zivo je to nesto drugo. Mislim da treba sacekati i vijdjeti kako auto izgleda na cesti. Prvi CC je jos uvijek jedan od najljepsi automobila na trzistu a slike su mu nekako cudne i ne daju taj filing...

Autor Pero 24 Avg 2016, 08:38

Interesantno je da umesto da liftbek bude osnovna verzija, oni ga naplacuju kao zlato i daju raznorazna imena poput "sport, kupe, gt" i slicno.

Autor Fordovac 25 Avg 2016, 20:02