Procureo i novi Volkswagen CC

Nakon sedan i karavan verzija novog Passata (B8), kao i GTE hibridne varijante, Volkswagen je na sajmu automobila u Ženevi 2015. promovisao i Sport Coupe Concept GTE kojim je najavio novi CC.
U međuvremenu su lovci na auto novitete uhvatili maskirane test primerke novog VW CC-a, a holandski Autoblog je sada pre vremena objavio i njegove prve slike.

Novi Volkswagen CC će se po nekim ranijim najavama u prodaji pojaviti sredinom 2017 godine, pri čemu se promocija očekuje početkom 2017., mada ne bi bilo iznenađenje da se pojavi već na predstojećem sajmu automobila u Parizu.
U svakom slučaju, novi Volksewagen CC stiže sa prostranijim enterijerom i modernijom tehnologijom (poput kontrole gestovima), dok se godinu dana nakon regularne verzije očekuje i Shooting Brake varijanta nazvana Volkswagen CCS.
Automobil će biti napravljejn na VW MQB platformi, a motori će biti preuzeti iz Passata. To podrazumeva TSI benzince i TDI dizelaše, kao i GTE plug-in hibrid verziju. Takođe, novi CC će verovatno dobiti i novi 1.5 TSI benzinac, kao i 4Motion pogon na sva četiri točka kod nekih verzija.
Najsnažniji TSI benzinac će verovatno raspolagati sa oko 290KS, a što se hibrida tiče, on bi mogao da kombinuje četvorocilindrični benzinac i elektromotor (mada je pomenuti Sport Coupe Concept GTE imao 3,0 litarski V6 turbo benzinac i dva elektromotora).
Podsećanja radi, Sport Coupe Concept GTE je sa svojih 487 cm dužine za 7 cm duži u odnosu na sadašnji Volkswagen CC. Treba pomenuti i da je Sport Coupe Concept GTE širok 187 cm, visok 140 cm, dok međuosovinako rastojanje iznosi 284 cm.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto via Autoblog.nl
Ne dopada mi se. Izgleda kao da je porastao (+7cm) i da se dici tim liftback dizajnom i stoga ne vidim nikakvu povezanost sa terminom "kupe sa cetvoro vrata" koji je sam po sebi apsurdan. Vise bih voleo da nema trece staklo i da ima duzi rep, ka sredini vozila.
Takodje, voleo bih da VW izbaci pravi kupe kao sto je nekad bio koncept Skoda Tudor ako se neko seca...
@ Uros Cuore Sportivo
Mogu svi proizvodjaci da svojim liftbek modelima daju bilo koja fensi imena, ali svako ko se imalo razume u automobile, znace da je taj auto samo model sa petoro vrata, poznat kao oblik karoserije koji se zove Liftbek, ili Fastbek, i nista vise.
Sto se tice tog drugog, potpuno se slazem sa tobom. Cak bi i Audi mogao a izbaci A7 u Kupe i Kabrio verziji.
Razvodnjena ideja prethodnika i sa estetske strane korak u nazad.
Iako će vjerovatno biti prostraniji od prethodnika , ovo nema nikakve razlike u odnosu na ostale liftbackove u klasi i sa coupeom ima veze kao i ona spadala (X4,6,GLC/E coupe...)
I predhodni model nije na slikama izgledao nesto specijalno, medjutim u zivo je to nesto drugo. Mislim da treba sacekati i vijdjeti kako auto izgleda na cesti. Prvi CC je jos uvijek jedan od najljepsi automobila na trzistu a slike su mu nekako cudne i ne daju taj filing...