home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Audi je ranije ove godine saopštio da će se nova generacija gradskog premium modela A1 od 2018. godine proizvoditi u Seatovoj Martorell fabrici u Španiji, za razliku od sadašnje generacije A1 koja se pravi u VW fabrici u Briselu.

To će dovesti i do povećanja broja zaposlnih u fabrici u Španiji, ali i do prebacivanja proizvodnje Audija Q3 iz Martorella u Audi fabriku Györ u Mađarskoj.

Kupcima novog A1 će na raspolaganju po nekim ranijim najavama biti i 4x4 pogon, DSG menjač, široka paleta benzinskih i dizel motora, kao i sportska S1 varijanta. Ostaje međutim da se vidi da li će nova generacija A1 možda dobiti i RS1 varijantu.

Takođe, novi A1 će dobiti i digitalnu instrument tablu (biće dostupna kao opcija), Apple CarPlay i Android Auto i unapređenu verziju MMI infotainment sistema.

Na ovom renderu iz italijanskoig Omniauta je prikazano kako bi mogao da izgleda novi A1, pri čemu je autor novi A1 zamislio u manjem telu Audija Q2 i sa prednjim delom novog A5 Coupea.

Nedavne informacije iz Audija nagoveštavaju da kompanija nema u planu razvoj naslednika trovratnih verzija modela A1 i A3, a to važi i za A3 Cabrio.

Aktuelni A1 sa 3 vrata jeste najjeftiniji Audi koji se može kupiti, ali to ne znači i da je popularan među kupcima jer većina prodaje otpada na verziju sa 5 vrata. To bi za posledicu moglo da ima odluku da naslednik A1 ipak neće dobiti trovratnu varijantu, što važi i za veći A3 jer varijanta sa 5 vrata uživa veću popularnost.

Kako bilo, novi A1 će biti nešto veći od aktuelne generacije (imaće oko 400 cm umesto sadašnjih 395 cm), međuosovinsko rastojanje će porasti za 90 mm, a zapremina prtljažnika sa 270 na oko 300 litara. Ovde treba pomenuti da će automobil koristiti najmanju verziju VW MQB platforme, pod nazivom A0.

U ponudi motora se za sada između ostalog pominju 1,0 litarski turbo trocilindraš sa 100KS, pa novi 1,5 litarski benzinci i dizelaši, a ne treba isključiti ni plug-in hybrid e-tron varijantu.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: Omniauto.it



čitanja : 1109



Komentari

Ovi su kraljevi, malo ukockaste, restilizuju i teraj.
S obzirom na Q7, A4, Q5, Q2 verujem da će otprilike ovako izgledati.

Autor P1 30 Sep 2016, 23:27