Novi Audi A8 će dobiti laku platformu i karoseriju

Audi je već ranije potvrdio da će premijera nove generacije modela A8 biti održana u julu ove godine u Barseloni, a sada saznajemo da će jedna od glavnih odlika ovog noviteta biti napredna i lagana konstrukcija koja će omogućiti da masa vozila ostane približno ista prethodniku uprkos dodatnim ojačanjima potrebnim za veći stepen bezbednosti i zaštitu delova budućih hibridnih pogonskih sklopova, kao i manjem rastu dimenzija.
Tačnije, novi A8 će se bazirati na kombinaciji VW-ove MLB Evo platforme i dorađenog ASF (Audi Space Frame) prostornog okvira, a pored čelika i aluminijuma značajnu ulogu će imati magnezijum i ugljenična vlakna.
S8 bi trebalo da pokreće 4,0 litarski bi-turbo V8 iz Panamere Turbo u kojoj razvija snagu od 404 kW/550KS i 770 Nm. Naravno, u ponudi bi trebalo da se nađe i plug-in hibridna verzija, a ljubiteljima dizela će na raspolaganju stajati nekoliko pogonskih agregata, a među njima verovatno i 4,0 litarski V8 TDI iz modela SQ7.
Očekuje se da će vrh ponude činiti W12 verzija snage verovatno 447 kW/608KS i 900 Nm koliko razvija u Bentley Bentaygi.
Dodajmo da bi prodaja novog A8 trebalo da počne do kraja ove godine, odnosno nedugo nakon frankfurtskog auto salona.
Izvor: Autonet.hr
Foto: Audi
Prodavanje magle , kao i svi dosad što su olakšavali a na kraju se to svede u par kila , tim prije što je A8 dosad bio kompletan aluminijski a ne hrpa čelika kao prethodni Q7 gdje je i bilo prostora za olakšanje , ovako će vjerovatno olakšanje proći sa trikovima tipa rezervoar od 14 litara i sličnim stvarima.
auto,ima li negde informacija za srbiju?
http://www.index.hr/auto/clanak/udvostrucena-prodaja-novih-automobila-u-hrvatskoj-prodano-preko-500-luksuznih-automobila/961649.aspx
Ovoga puta Bentley je zaduzen za enterijer novog Audija A8. Dakle, cao Bi Em Wi
Još uvek samo za januar i februar, za mart se čeka:
http://cube.rs/asocijacija-trzistevozila/
Inače školjka je 50 kg teža nego školjka za prethodni A8. To je i logično kako je ranije bio aluminij. No ovo kao konačni proizvod mora manje težiti jer za aluminij se kasnije koristi daleko više izolacije.