Snimljen novi Audi A8

Da se podsetimo, sadašnji Audi A8 je predstavljen još u decembru 2009. (obnovljen je u septembru 2013. godine), dok bi nova generacija ovog automobila (interne oznake D5) po ranijim najavama trebalo da bude predstavljena 11. jula ove godine, na događaju "Audi Summit" koji će se održati u Barseloni.
Šira javnost će novu A8-icu zatim moći da bliže upozna u septembru, na sajmu automobila u Frankfurtu. Do tada, evo i najnovijih špijunskih fotografija jednog primerka, sa najmanje maske do sada.
Kako bilo, novi A8 će po najavama iz Audija biti "najlepša luksuzna limuzina" dostupna kupcima. Automobil će se bazirati na MLB Evo platformi, a kako stvari sada stoje težina bi trebalo da ostane na nivou još uvek aktulene generacije (pored čelika i aluminijuma koristiće se i magnezijum i ugljenična vlakna).

Uz privlačan dizajn po uzoru na Prologue concept (za izgled će biti zadužen Marc Lichte koji kaže da će novi model biti kombinacija britanske elegancije, italijanskog sportskog automobila i nemačke pouzdanosti), automobil će imati i komforniju i prostraniju unutrašnjost sa digitalnom instrument tablom, veću bezbednost i brojne sisteme pomoći vozaču.
Ovde treba pomenuti i polu-autonomnu tehnologiju koja će omogućavati da automobil vozi sam pri brzinama do 60 km/h, u zavisnosti od uslova.
Pominju se i unapređeno vazdušno oslanjanje, modifikovani Audi Drive Select sistem, quattro pogon na sva četiri točka...
U ponudi će biti i verzija sa produženim međuosovinskim rastojanjem i još više mesta za putnike pozadi.
Novi Audi A8 će privlačiti pažnju i gamom motora. Pre svega, tu će biti W12 benzinac sa oko 600KS, a između ostalog treba pomenuti i 4,0 litarski V8 biturbo, kao i 4,0 litarski V8 TDI iz Audija SQ7.
Na kraju, ponudu će zaokružiti i plug-in hybrid.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Više slika pogledajte na sajtu Autoblog.com
Promocija u Barseloni?
A španska kraljevska porodica vozi samo crne Audi A8...
A za enterijer se pobrinuo BENTLEY
Marc Lichte koji kaže da će novi model biti kombinacija britanske elegancije, italijanskog sportskog automobila i nemačke pouzdanosti , kakva demagogija , skoro u stilu malog Aleka.