Snimljen novi BMW Serije 1

Mediji pišu da će prodaja nove generacije BMW-ove Serije 1 početi tokom 2019. godine (mada se prezentacija očekuje u drugoj polovini 2018.), uz podsećanje da će automobil imati prednji pogon.
Treba podsetiti da je bavarski proizvođač prednji pogon već ponudio sa aktuelnom Serijom 2 Active Tourer i Gran Tourer koji se baziraju na UKL platformi koju dele sa novim BMW-om X1.
Takođe, i nedavno predstavaljeni BMW Serije 1 Sedan za Kinu standardno ima prednji pogon.
Mada će nova "jedinica" standardno imati prednji pogon, kao opcija će se kod nekih verzija opciono nuditi i xDrive pogon na sva četiri točka.
Kako se očekuje, nova Serija 1 će i dalje biti na raspolaganju u verzijama sa 3 i 5 vrata, ali će u odnosu na sadašnju genaraciju poarsti pa će nuditi više mesta za putnike (to se pre svega odnosi na putnike pozadi).
Kako bilo, nova generacija Serije 1 će se kupcima nuditi sa trocilindričnim i četvorocilindričnim 1,5 i 2,0 litarskim motorima. Između ostalog se pominju 1,5 litarski benzinac sa 143KS, pa 2,0 litarski benzinski motor sa 272KS, kao i agregat sa 408KS kao najjači u gami.
Takođe, pažnju privlače i 1,5 litarski dizelaš sa 122KS i 2,0 litarski dizel motor koji razvija 240KS.
Na kraju, očeuje se i mildhybrid verzija.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Više slika na sajtu Motor1.com
Iz ovoga što se vidi , ništa od treće sreće , jer će i ovaj biti dizajnerski ćorak , plus gubi jedini argument zbog čega je i bila privlačna , RWD koji se mogao kombinovati sa rednim šestakom.
Iako ne sumnjam ni da će ovaj biti uspješan što se tiče tržišta, magični znak po defaultu znači dobru prodaju , jer iako 90% kupaca i nema pojma na čemu je BMW stekao ime.
Poznavaoci FWD/RWD mogu birati, ali činjenica je da velik % kupaca i nezna za BMWov RWD... tako da većina kupaca serije 1 neće ni znati za prelazak na FWD
Na prvu loptu sam pomislio da je Megan prethodne generacije.
Koliko god aktuelna jedinica bila cudnog dizajna (ne moze se reci ni da je lep ni da je ruzan vec je jednostavno prepoznatljiv i meni izgleda odlicno u M paketu trovratna verzija) cini mi se da ce ova generacija postati fluidna splacina gde se ne vidi jasno prelazak sa dugacke haube na kabinu i sve ce biti nekako slicno konkurenciji.
Nadam se da gresim.
Za enterijer se bar zna da nece mnogo BMW eksperimentisati. Sto je dobro.
ja vozim aktuelnu seriju 1 već skoro godinu dana (restyling), kupio sam je delimično i zbog tog RWD... vozim auto po gradu, tu i tamo autoput. razlike u odnosu na FWD iskreno nikakva osim možda malo pri izlasku iz krivine gde može malo da se stisne gas i to je to... a i to sam za godinu i po dana možda imao priliku tri puta.
Aktuelna serija 1 je prvi bmw 1 koji izgleda kako treba, vrlo poželjno vozilo. Zadnji pogon mu daje posebnu draz. Da li ce mnogo izgubiti prednjim pogonom, osim za prave ljubitelje i nece. Postace jeftiniji, nadam se da ce zadrzati izgled aktuelnog do koga je bmw dugo "lutao".
Prešao sam dosta sa zadnjim pogonom i ja ne vidim tu bilo kakvu komparativnu prednost. Samo dosta mana, dosta "prolivenog znoja", a i dosta straha pri nenadanom proklizavanju zadnjeg dela. Pa i "smrzotina" (jer je neuporedivo teže staviti lance na zadnji pogon).
Moguće da nisam tip vozača koji je u stanju da "identifikuje" eventualne prednosti zadnjeg pogona...
Mislim da će prelaskom na prednji pogon profitirati i fabrika i kupci.
Fabrika, jer će ih kola manje koštati, a neće ih prodavati za manje pare.
Kupci, zbog niza praktičnih prednosti.