Novi Renault Megane RS će imati više od 300KS

Renault je još ranije potvrdio skoru premijeru RS verzije modela Megane, a sada je stigla i potvrda da će se raditi o do sada najsnažnijoj varijanti ovog automobila koja će u isto vreme moći da se pohvali prilično rafiniranim dizajnom.
Stephane Janin, jedan od vodećih ljudi Renaultovog dizajna, rekao je da će novi Megane RS za razliku od Hondinog Civica Type R, kojeg je ocenio preagresivnim, otići u jednom drugom smeru. Tačnije, Janin kaže da karakteristika Renaultovog brenda nije agresivnost, već da im je cilj ponuditi snažan proizvod u jednostavnom i senzualnom pakovanju.
Upravo je to ono što su u Renaultu pokušali učiniti s novim Meganeom RS, a Janin smatra da je takav put, odnosno pronaći takvu ravnotežu, značajno teži od jednostavne agresivnosti, ali da su svejedno u tome uspeli.
Dalje, izvori javljaju da će novi Megane RS zadržati pogon na prednje točkove, ali u opciji će biti dostupan sistem upravljanja na sva četiri točka što bi se trebalo da se pozitivno odrazi na upravljivost ovog automobila. Za bolje performanse će se pobrinuti i novi 2,0 litarski turbo 4-cilindrični motor snage preko 300KS.
Konkretnije, očekuje se snaga od oko 320KS, a motor bi trebalo da bude uparen sa 6-stepenim manuelnim menjačem. U ponudi bi kao opcija trebalo da bude dostupan i 6-stepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom.
Premijera novog Megana RS će najverovatnije biti održana u septembru ove godine na frankfurtskom auto salonu.
Izvor: Autonet.hr
Render: arhiva Autoblog.rs / Monholo Oumar
Tooo Renault,da ste ubacili 1.8 umjesto 2.0l odrekao bih vas se,promjenio bi nick u Peugeot Terminator hahaha...salim se,ne bi se odrekao Renaulta pa da su stavili i 0.9l u taj R.S.
320 konja za pocetnu verziju je sasvim ok,znaci Trophy varijanta ce biti negdje oko 350 konja.
Ovaj 2.0 sa 320 konja bi legao Talismanu samo tako.Tezak zadatak ceka novog R.S,nece biti ni malo lako opet biti najbrzi u klasi auta sa pogonom na prednjoj osovini,konkurencija je napredovala.