home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako javljaju Italijani, kompaktni crossover će najverojatnije biti sledeći model Alfa Romea. Isti bi trebalo da bude sa prednjim pogonom i to na modularnoj platformi SUSW kakvu već koristi 500X, kao i neki drugi aktuelni FCA modeli.

Naravno ista platforma bi bila dodatno unapređena. Na koji tačno način još treba da se vidi. Za očekivati je direktniji upravljač, kao i manju masu. Pritom treba napomenuti da već sada vozila na SUSW imaju konkurentnu masu ali ista se može dodatno unaprediti sa aluminijumskim motorima, korišćenjem aluminijuma za vrata i prtljažnik. Samo sa tim bi recimo mogle da se ostvare uštede i po 100 kilograma u odnosu na aktuelne SUSW modele bez da se dira u konstrukciju.

Naravno, trebalo bi dirati i oslanjanje. Već korak napred bi bio prednji McPherson komplet od aluminijuma kao i zamena zadnjeg McPhersona sa multilinkom. Sa tim bi se dobio i dodatni prostor u prtljažniku.

Ono što je takođe važno u ovoj priči je finansijska strana. Znamo da sledeća generacija Fiat Pande neće biti pravljena u Italiji. To ostavlja prazan prostor u Pomiglianu. Sada treba uzeti u obzir da je Pomigliano veoma moderna fabrika i da već ima dobar deo istih alata kao SUSW fabrika u Melfiju odakle izlaze Fiat 500X i Jeep Renegade. Sve to bi dovelo do dosta nižih troškova industrijalizacije nego da se fabrika preuredi za Giorgio platformu.

Ali ima još. Znamo da dolazi blizanac u hatchback obliku. Isto tako sada bi mogli da očekujemo i B crossover od Alfe ili proizvodnju Jeep Compassa za evropsku tržište u Pomiglianu.

Korišćenje ove platforme bi otvorilo i mogućnost da ovo bude prvi Alfa Romeo model koji će biti lokalizovan za Kinu. Tamo već psotoji GAC-FCA fabrika za SUSW automobile.

Izvor: Blog.dnevnik.hr/fcagrupa

Foto: arhiva Autoblog.rs / Quattroruote.it



čitanja : 1013



Komentari