Snimljen novi Peugeot 508

Sem nove generacije modela 208 (o čemu je nedavno već bilo reči), Peugeot priprema i naslednika sadašnje 508-ice.
Aktuelni Peugeot 508 je inače modernizovan 2014. godine, dok bi njegova nova generacija trebalo da krene u prodaju početkom sledeće godine (premijera bi navodno mogla da se održi već u septembru, na sajmu u Frankfurtu).

Po sadašnjim najavama, nova 508-ica će biti napravljena na EMP2 platformi (koja će omogućiti smanjenje težine u odnosu na prethodnika), a nudiće prostraniji i komforniji enterijer, sa kvalitetnijim materijalima i bogatijom opremom.
U gami pogonskih agregata možemo paletu očekivati benzinskih i dizel motora, kao i hibridnu verziju (verovatno kombinaciju benzinca i elektromotora).
Jedan od motora u ponudi bi mogao da bude i turbo četvorocilindraš iz Peugeota 308 GTi.
Ako je suditi po ovim špijunskim slikama maskiranog primerka, novi 508 bi u stvari mogao da bude u liftback verziji a ne u fomi klasičnog sedana. U svakom slučaju, više detalja nas tek očekuje u narednom periodu.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Više slika na sajtu Motor.es
Auuu al izgleda vitko. Hvala bogu da se u modu vracaju uski i maleni farovi i duge i vitke linije.... Morace da bude nevidjena lepota ako zeli da napravi uspeh u srazu sa velikim SUVovima
Uz ovu siluetu, sa njega "zbog mene" ne treba ni da skidaju maskirne folije...
Jedan drugar, visoko oko 190 cm, ali, koji telesno nije degenrik kao ja (već ima normalne proporcije), poslao mi je svoje slike sa zadnje klupe nove insignije. Potpuno pogrbljen.
Dugo sam razmišljao da li je ono za plakanje, ili za smeh. I zaključio da je ipak "za plakanje".
A isti takav će biti i ovaj novi 508.
"Jebo" ih "Cw" ...
"Uobičajena masa lutaka koje se koriste u testovima za sigurnost su 77,1 kg, dok im je visina 1,77 m. Uzeo se svjetski prosjek..."
http://www.autoportal.hr/clanak/crash_test_dummies_najskuplje_lutke_cuvaju_zivote
"Ljudi su sve deblji, pa se i autoindustrija prilagođava tom trendu. Amerikanci su proizveli lutku mase 123 kg, čak 49 kg težu od standardne. Svaki kilogram viška igra ulogu, preteški ljudi imaju 78 posto više šanse da će poginuti u automobilskoj nesreći. Volvo je, pak, proizveo i trudnu lutku za testiranje..."