Električni VW Golf neće doživeti sledeću generaciju, nastavlja se razvoj Golfa R420

Kompanija Volkswagen već duže vreme nudi svoje električne automobile kao verzije modela s konvencionalnim motorima, a to se posebno odnosi ne e-Golf i e-Up! Ipak, budući električni automobili će koristiti svoju MEB platformu.
MEB platforma će omogućiti Volkswagenu da proizvodi bolja električna vozila s dometom između 400 i 600 km. Nemačka kompanija napreduje polako, a veći uspeh se očekuje 2020. godine, kada će se na tržištu pojaviti prvi model iz porodice I.D. To znači da električni Golf više neće biti kompetitivan, jer se njegove baterije "guraju" gde god to dozvoljava njegova trenutna platforma i to u vreme kada je glavno rešenje stavljati ih u pod automobila.
Rezultat toga je činjenica da će trenutna generacija e-Golfa biti ujedno i poslednja kada je reč o električnim verzijama ovog popularnog modela. Volkswagen će osmu generaciju Golfa proizvoditi samo s motorima s unutrašnjim sagorevanjem. Ipak, plug-in hibridna verzija je i dalje moguća opcija.
Predstavljanje i proizvodnja kompaktnog I.D. modela će uslediti mesec dana nakon predstavljanja osme generacije Golfa.
Volkswagen nastavlja razvoj Golfa R420
Volkswagen nastavlja sa radi na razvoju najsnažnijeg Golfa svih vremena. Poslednje informacije govore da će dobiti vrhunski 5-cilindarski turbo motor iz Audija RS3, a već je primećen kako pravi test krugove na stazi Nordschleife.
Test auto koji je primećen na stazi se vizuelno ne razlikuje mnogo od standardnog Golfa R. Jedina primetna razlika su izduvne cevi koje su očigledno zajedno s motorom preuzete s Audija RS3. Ipak, svi se nadaju da će serijska verzija Golfa R420 izgledati više kao konceptni model R400 koji je premijerno prikazan 2014. godine na sajmu u Pekingu.
Kako je ime Golf R420 u stvari samo nepotvrđena glasina, jasno je da će u svakom slučaju značajno premašiti 310 konjskih snaga koje sada proizvodi Golf R iz dvolitarskog turbo benzinca. Veliki ovalni završeci izduvnog sistema otkrivaju da su u Volkswagenu posegnuli za motorizacijom Audija RS3, a uz ovaj motor očekuju se naravno i 7-stepeni DSG menjač i pogon na sve točkove.
Takođe, kočioni sistem će biti poboljšan, pa će verovatno i on biti preuzet s Audija RS3. Za sada ne postoje zvanične informacije iz Volkswagena kada bi najbrži serijski Golf mogao da se pojavi u prodaji.
Izvor: Klix.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs
Već gase elektro Golfa, pa zar nije pomama za baterijašima, "sutra" nestaju benzinci dizelaši itd...
A razvija se R420. :)
Baterijaši samo kad srede autonomiju i cene, onda mogu da dodju u obzir.
Gase e golf ali uvode čitavu porodicu e automobila. Tako da je više nego jasno da vlada veliko interesovanje za takvim kolima. Pogotovu zapadna Evropa i USA.Kina isto. Puno ljudi već sada nagovestava da ce kupiti X3 ili seriju 3 na e pogon. I5 bi trebao da stigne za dve godine. Samo domet da bude 500 kilometara i jace i da se npr 80 odsto baterije puni za nekih pola sata i to ce ogromnoj većini ljudi biti prihvatljivo. I te kako ce uslediti ekspanzija. Žešći zamah će biti od 2020.
Interesovanje za elektroautomobilima je zanemarljivo u odnosu na benzince i dizelaše.
I to što se proda, je zahvaljujući subvencijama, povlasticama itd.
Bez toga, bi tek marginalne brojke bile.
Fabrike ne bi mogle da opstanu na elektro automobilima, eto primer te nove Folcikine game.
Prvo je mizerna spram broja prodatih Folcika na dizel i benz, drugo da od njih živi Folcika, ne bi imala ni za razvoj novih modela, pukli bi.
Ovako, benzinc i dizelaši guraju lovu za razvoj baterijaša.
Pa malo po malo, uz subvencije, povlastice, modu, prodaju se zanemarljivo baterijaši, ali u perspektivi uz što jače zaoštravanje propisa protiv benzinaca i dizelaša, nameću se kao prinudni izbor.
Preko 10 miliona automobila proda Folcika group godišnje, koji promil je tu baterijaša...
Zanemarljiv.
Kolika su ulaganja u tehnologiju kad su e auta u pitanju države i treba da pomognu. Subvencije u pocetku su sasvim normalna pojava i treba ih podržati.
Interesovanje je i više nego veliko. Koliko je mali izbor e auta,koliko su i uz sve subvencije skupi,koliko je jos uvek mali domet,punjači još uvek nisu toliko brzi,jos treba investirati u stanice za punjenje baterija...itd itd i opet će na globalnom nivou izgurati ove godine preko 1 odsto prodaje svih automobila. Koliko god sad delovalo malo, uz sve ovo što sam naveo gore je i više nego odlično.
Npr u USA je svaki deseti prodati BMW serije 5 530e. Svaki deseti prodati X5 X5 40e. I takvo je i sa serijom 3 i 330e. I sa 7 i 740e.
BMW kao ubedljivo najjači premijum u ovom segmentu će od svih prodatih automobila prodati 100.000 "zelenih". To je oko 5 odsto. Malo li je za početak?
1% od svih automobila uz sve subvencije, povlastice i "proterivanje" motora sa unutrašnjim sagorevanjem.
"Silna" brojka...
Ti "e" BMW-i nisu električni već hibridi, nisam nešto obraćao pažnju na hjih ali ako se ne varam glavni pogon im je benzinski motor.
Tj više snage dobija odatle nego iz "baterija".
Sigurno da uz politiku nametanja i represije prema benz-dizelima, blago će se povećavati brojke nametnutih baterijaša.
Inače u fer tržišnoj borbi, umesto 1%, bilo bi 0,1%...