home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
 

Mitsubishi Motors je nedavno saopštio da je postavio ambiciozne ciljeve koji između ostalog podrazumevaju i povećanje njihove globalne prodaje za 30 odsto u naredne tri godine.

To povećanje se pre svega odnosi na planirani rast prodaje u Kini, jugoistočnoj Aziji, SAD-u i samom Japanu, gde je ugled Mitsubishija narušen zbog skandala sa lažiranjem podataka o potrošnji. Konkretnije, Mitsubishi bi u naredne tri godine trebalo da poveća prodaju na 1,3 miliona vozila godišnje, pri čemu će rast prodaje u Japanu iznbositi oko 40 odsto.

Po tom planu (prvom otkada je Nissan Motor Co Ltd prošle godine preuzeo kontrolni udeo) Mitsubishi planira smanjenje troškova od 887 miliona dolara, kao i ulaganje pet milijardi dolara u nove fabrike i razvoj nove linije modela (u planu je naime da se do 2020. godine predstavi 11 noviteta).

Što se američkog tržišta tiče, tamošnjim kupcima će se prvo ponuditi Eclipse Cross, ali kasnije stižu i drugi noviteti. S tim u vezi, prvi čovek Mitsubishi Motorsa Osamu Masuko nagoveštava da bi budući modeli trebalo da dele platforme i motore sa proizvodima Renault-Nissan alijanse.

Jedan od tih novih modela bi trebalo da bude sedan, ali za sada nije poznato da li se radi o nasledniku Lancera ili Galanta. U svakom slučaju, iako će se bazirati na Renault-Nissan platforni, automobil će imati potpuno drugačiji dizajn od svojih rođaka.

Na kraju, postoji i mogućnost da se Amerikancima ponudi i novi pick-up sa znakom Mitsubishija.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: arhiva / Theophiluschin.com



čitanja : 570



Komentari