home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW M4 GTS

Kompanija BMW je model M4 GTS predstavila još 2015. godine, te kao iznenađenje dolazi informacija da je ovaj performantni automobil uslikan prilikom testiranja u Nemačkoj.

Međutim, automobil sa fotografija izgleda još ekstremnije nego model M4 GTS, jer je opremljen velikim spliterom, većim usisnicima za vazduh na prednjem braniku kao i potpuno novim otvorima za strujanje vazduha iznad prednjih točkova. Tu su takođe i prošireni pragovi i manji klirens. Promene na karoseriji se javljaju i na zadnjem delu automobila gde vidimo masivno krilo i spojler, kao i veći zadnji branik sa agresivnim difuzorom.

Još uvek nije poznato iz kog razloga BMW testira ovaj prototip, ali moglo bi se nagađati da nam bavarska kompanija sprema novu ograničenu seriju koja je namenjana trkama. Još uvek ništa nije zvanično, naravno, ali tome u prilog ide činjenica da sledeća generacija modela M4 ne bi trebalo da se pojavi pre 2020. godine.

Bez obzira na to šta je u planovima kompanije BMW, M4 GTS je bio visoko-performantni model koji je opremljen aerodinamičnim „Body kit“-om sa podesivim prednjim spliterom, difuzorom izrađenim od ugljenikovih vlakana i masivnim spojlerom. Ovaj model je imao i novu haubu, titanijumski izduvni sistem i sjajne aluminijumske felne. Da je reč o performantnom modelu videlo se i u kabini gde su izbačena zadnja sedišta kako bi se smanjila ukupna težina vozila. Takođe su i rukohvati na panelima vrata iznutra zamenjeni „kanapom“, a tu je i „laka“ komandna tabla presvučena alkantarom.

Ipak, najveće promene su bile ispod haube, gde je šestocilindarski TwinPower Turbo agregat radne zapremine tri litara opremljen sistemom ubrizgavanja vode zahvaljujući kome je izlazna snaga povećana na 493 „konja“ i 600 Nm obrtnog momenta. Agregat je povezan sa sedmostepenim menjačem sa duplom spojnicom, te je ovaj automobil od 0 do 100 km/h ubrzavao za 3,8 sekundi i postizao je maksimalnu brzinu od 305 km/h. Zahvaljujući ovim performansama, model M4 GTS je krug na stazi Nirburgring završio za 7 minuta i 28 sekudni, što znači da je za skoro 30 sekundi bio brži od standardnog M4!

Proizvodnja je bila ograničena na 700 jedinica, od kojih je 300 prodato u SAD.

Izvor i više slika na sajtu Vrelegume.rs

Foto: Carscoops



čitanja : 887



Komentari