Renault Megane RS Trophy cilja na rekord Nirburgringa

Renault je bio jedan od glavnih igrača na Nirburgringu kada je reč o „hot heč“ automobilima, s obzirom da je prethodna generacija modela Megane RS držala rekord kao najbrži „hot heč“ sa pogonom na prednjim točkovima na toj stazi.
Međutim, pojavili su se rivali iz Seata, Volkswagena i naravno Honde, koji su model Megane RS svrgnuli sa trona. Ali Francuzi se ne predaju, već pripremaju kontranapad i ponovni pohod na tron. Njihovo oružje će biti model Megane RS Trophy, prototip koji je nedavno uslikan prilikom testiranja na Nordsšlajfeu. Ovaj prototip izgleda još ekstremnije od trenutnog Megane RS, koji poseduje agregat koji ravija 280 konjskih snaga.
Naime, novi Megane RS Trophy će razvijati najmanje 300 konjskih snaga, te će svakako biti u poziciji da sa trona svrgne trenutnog rekordera Nirburgringa, model Honda Civic Type R.
Međutim, veća snaga nije jedino po čemu će novi top model sportskog odeljenja kompanije Renault biti bolji od standardne verzije Megane RS. On će imati i modifikovanu šasiju sa „krućim“ vešanjem, veće točkove sa većim kočnicama, a iz kabine će biti odbačeno sve što je nepotrebno. Tu je i unapređena aerodinamika koja bi trebalo da dovede do veće sile prijanjanja (downforce), ali i do boljeg hlađenja agregata i kočnica. Ono što ostaje da se vidi jeste da li će ovaj model imati manuelnu ili automatsku transmisiju.
Premijera modela Megane RS Trophy se očekuje krajem ove godine, a ubrzo nakon toga će krenuti pohod na titulu najbržeg „hot heč“ modela sa pogonom na prednjim točkovima na Nirburgringu.
Da podsetimo, najbolje vreme koje je Renault ostvario na „Zelenom paklu“ (Nirburgring) je 7 minuta, 54 sekundi i 36 desetinki, a to je učinio model Megane RS 275 Trophy-R 2014. godine. Sadašnji rekorder Nirburgringa, Honda Civic Type R je prošle godine to postigla za oko deset sekundi manje, odnosno za 7 minuta, 43 sekundi i 8 desetinki.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: Carscoops