home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Audi E-Tron

Nakon što je prvo krajem prošlog meseca saopšteno da će premijera Audijevog električnog SUV modela E-Tron biti odložena (trebalo je da se održi u avgustu na događaju Audi Summit u Briselu), Nemci su sada objavili novi datum njegove promocije.

Dakle, dugo očekivani i dugo najavljivani električni Audijev SUV model E-Tron će zvaničnu prezentaciju doživeti 17. septembra u San Francisku.

Kako bilo, E-tron će biti Audijev rival u segmentu električnih premium SUV vozila srednje veličine, kao što su Jaguar I-Pace, BMW iX3 i Mercedes-Benz EQC.

Audi E-Tron

Audi je na na poslednjem sajmu automobila u Ženevi inače predstavio koncept verziju E-Trona, dok će serijski model raspolagati sa parom elektromotora i snagom od 265 kW/360KS (u Sport modu privremeno i 300 kW/408KS), autonomijom od oko 400 km, baterijama od 95 kWh (preko DC sistema od 150 kW vreme punjenja im iznosi samo 30 minuta), kao i sa pogonom na sva četiri točka.

Audi E-Tron

Ubrzanje od 0 do 100 km/h će trajati manje od 6 sekundi, a najveća brzina će iznositi oko 200 km/h.

Audi E-Tron

Takođe, poznato je da je međuosovinsko rastojanje 2928 mm, zapremina prtljažnika iznosi 615 litara, a koeficijent otpora vazduha 0,28. 

Audi E-Tron

E-Tron će opciono imati i kamere umesto retrovizora, i to u zemljama u kojima je to legalno. Radi se o kamerama koje zamenjuju konvencionalne retrovizore pa su zahvaljujući tome smanjeni otpor vazduha i buka koju stvara vetar. Snimci sa kamera se zatim prikazuju na OLED ekranima u unutrašnjosti.

Audi E-Tron

Treba pomenuti i da će se kao opcija nuditi Bang & Olufsen sound sistem (705 vati) koji će podrazumevati i 16 zvučnika. 

Audi je još ranije saopštio i da će E-Tron standardno imati prilagodljivo oslanjanje (koje će pri brzinama većim od 120 km/h spuštati vozilo za 26 mm), kao i to da su točkovi od 19 inča.

Nemački mediji navode da bi najjeftinija verzija Audija E-Tron na nemačkom tržištu trebalo da košta oko 66.000 evra, dok će se proizvodnja odvijati u fabrici u Briselu.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 754



Komentari