home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
VW Golf 8

Prvobitno je trebalo da stigne ovog meseca na sajmu u Ženevi, pa je prebačen na septembarski Frankfurt, ali novi Volkswagen Golf VIII neće ni tamo ugledati svetlost dana.

Nemački mediji pišu o čitavom nizu tehničkih problema koji su isplivali na površinu na testiranjima u realnim uslovima. Pozivaju se na izvore bliske Wolfsburgu. Ipak, rukovodstvo je izdalo zvanično saopštenje u kome tvrdi da tehnički problemi nisu razlog kašnjenja i da premijera Golfa osme generacije neće biti održana na septembarskom salonu u Frankfurtu iz drugih razloga.

Volkswagen Golf VIII se već nedeljama pojavljuje u medijima potpuno otkriven. Brojni špijunski fotografi već su ga uhvatili bez ikakve kamuflaže, a najnoviji set fotografija pokazuje da je reč o finalnom proizvodu.

Još apsurdnije je objašnjenje direktora prodaje i marketinga Volkswagena, Jürgena Stackmanna, koji je izjavio da je pod znakom pitanja i da li će Volkswagen Golf VIII uopšte biti predstavljen ove godine. ‘Ako već preskačemo salon u Frankfurtu u septembru, onda nam je pametnije prebaciti premijeru za 2020. godinu. Nakon završetka Frankfurta počinje predbožićni period, a onda ljudi više kupuju poklone nego automobile.’ – rekao je Jürgen Stackmann i još jednom naglasio da razvoj ide prema planu. Ipak, malo ko mu veruje.

Volkswagen Golf VIII je u svakom slučaju jedan od najznačajnijih modela cele Volkswagen Grupe pa je njegovom razvoju posvećena posebna pažnja. Čak 180 vodećih menadžera Volkswagen Grupe je bilo uključeno u razvojni proces osme generacije Golfa. Osim dizajna, konstrukcije, izbora materijala, uvođenja novih tehnologije i robotskih linija, oni su bili uključeni i u pregovore sa svim dobavljačima, a sve s ciljem da Volkswagen Golf VIII bude što bolji, odnosno da se vrati na tron kralja kompaktne klase. Ali, to neće biti nimalo jednostavno, obzirom da konkurencija nikad nije bila snažnija. U razvoj je uloženo gotovo 2,5 milijardi evra, a unapređene proizvodne linije u glavnoj fabrici Volkswagena u Wolfsbugu imaće kapacitet proizvodnje 2.000 automobila dnevno.

Volkswagen Golf VIII ne donosi velike dizajnerske promjene. Uostalom, to nije ni bilo očekivano. Evolucija, a ne revolucija je ideja kojom se vode Nemci prilikom osmišljavanja nove generacije Golfa. Isto kao i u slučaju Porschea 911. Da, treba ga doterati, ali nikakve velike promene nisu poželjne. Čak i kada na tržište stigne potpuno nov model, sa 100 metara udaljenosti svakome treba da bude na prvi pogled jasno da se radi o novom Golfu.

Za razliku od spoljašnjeg izgleda koji deluje više kao facelift, a ne novi model, unutrašnjost će međutim dobiti potpuni ‘makeover’. Digitalni ekran osetljiv na dodir će zameniti gotovo sve fizičke prekidače pa će se preko njega kontrolisati svim važnijim funkcijama automobila.

Izvor: Autopress.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Autocar.co.uk



čitanja : 1683



Komentari