Novi Volkswagen Golf R neće imati drift mod, a neće imati ni 400 KS

Sve smo bliže zvaničnom predstavljanju dugoočekivane, osme generacije Volkswagen Golfa koja bi trebalo da bude nakon salona automobila u Frankfurtu na posebnom događanju. Naravno, osim „običnih” verzija, očekuju se i sportske GTI i R verzije koje će takođe stići dogodine.
Ono što entuzijaste zanima su naravno brojke i tehnologija koju možemo očekivati, a ekipa iz Top Geara je razgovarala s Jostom Capitom, šefom razvoja R divizije koji im je otkrio nekoliko detalja. Njih je pre svega zanimalo da li će možda novi Golf 8 R imati „drift mod” kakvog imaju Ford Focus i novi Mercedesovi AMG modeli. Pinto je odgovorio da po njemu Golf R nije model za „drift mod”, čime je dao do znanja da u Volkswagenu verovatno računaju na nešto ozbiljniju publiku.
Sledeće pitanje se odnosilo na sistem upravljanja svim točkovima što smo mogli da vidimo kod direktnog konkurenta – Megana RS, ali i kod drugih, većih i luksuznijih modela u Volkswagen grupaciji. Odgovor? Ne – Capito smatra da to nije neophodno na modelu veličine Golfa.
Osim toga, bilo je govora o motorizaciji. U Volkswagenu su odlučili da će R biti pokretan klasičnim turbo benzincem (neće biti elektrifikacije, na radost purista). Snaga? Iako je bilo spekulacija da će novi R imati oko 400 KS, čini se da to ipak nije slučaj. Šef R divizije je rekao da će ta brojka ipak biti bliža 300 KS, a kao glavni razlog naveo je taj što bi jurilica od 400 KS jednostavno bila – preskupa! Cilj je proizvesti model koji će koštati ispod 50 hiljada evra u Nemačkoj, a istraživanja su pokazala da kupci ne žele dodatnu snagu, odnosno nisu spremni da je plate više. To je dakle sasvim logičan potez, budući da će i s 300-tinjak KS novi R jurcati (još uvek aktuelna generacija do stotke stiže za tek nešto više od 5 sekundi, a te brojke će se samo dodatno smanjiti) i mamiti osmeh na lica budućih vlasnika.
Izvor: Jutarnji.hr
Render: arhiva Autoblog.rs / Autocar.co.uk