home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Opel Insignia

Uverljiva transformacija Opela, iz GM-ovog u PSA portfelj, nakon novog modela Corsa najavljuje sledeće nove faze: šestu generaciju kompakta Astra (2021.) i treću generaciju limuzine D-segmenta Insignia. Nema tu puno 'filozofiranja', niz je logičan i uverljiv, jer je reč o nemačkim izvedenicama (dorađenim i unapređenim) Peugeota 208, 308 i 508.

Za podsećanje, Insignia prve generacije je 2008. zamenila ne previše uspešnu Vectru treće generacije i osvojila je titulu ‘Evropskog automobila 2009. godine’. Ipak, solidna i lepo oblikovana Opelova limuzina dugačka 483 cm, uz vrline pokazala je i mane. Prva: komfor pozadi je najmanji u klasi.

Model druge generacije je stigao 2017., nije to neki super hit sli se korektno prodaje. Opel Insignia treće generacije se očekuje 2022. a biće napravljena na novoj koncernskoj platformi EMP2, uz velik udeo visokočvrstih čelika, pa će, uz čvrstoću povećanu za trećinu, omogućiti smanjenje mase za, prosečno, 80 kg.

Prioritet je i dizajn, koji do sada nije bio Opelov adut, a koji bi konačno mogao da bude ‘wow’, kako pokazuje video koji je objavio Autobild. U Riselshajmu, na bazi dobrih uspeha, podižu lestvicu i planiraju iskorak u premium segment, gde su Audi A4, BMW Serije 3.

Koristiće sve adute PSA-ove tehnologije, pre svega turbo benzinac 1.6 sa 180 i 225 KS, oplemenjen 48-voltnom tehnologijom, čije adute je već pokazao Peugeot 508.

Opel Insignia imaće i unapređene dizelaše, prilagođene normama Euro 6d - 1.5 Turbo D sa 130 KS i 2.0 Turbo D sa 160 i 180 KS. Najavljuje se i snažnija verzija, bi-turbo s više od 200 KS. Pored ručnog menjača sa 6 stepeni imaće i automatski 8-stepeni.

Izvor: Autoportal.hr

Renderi i video: Autobild.de



čitanja : 4531



Komentari