Snimljeni novi Volkswagen Golf R i Tiguan facelift

Volkswagen je pre nekoliko meseci već predstavio sportski Golf GTI nove generacije (kao i Golf GTD i Golf GTE), dok je novi Golf R trebalo da bude promovisan u julu na Goodwood festivalu brzine.
Fesruival brzine u Goodwoodu je u međuvremenu otkazan pa će novi Golf R imati premijeru na nekom drugom događaju (verovatno onlajn).
Kako bilo, novi Golf R je ponovo snimljen, i to praktično bez maske.

Automboil će po nekim izvorima pokretati 2,0 litarski turbo benzinac koji će raspolagati sa 245 kW/333KS, u paru sa menjačem sa dvostrukim kvačilom.
U paketu će se naći i pogon na sva četiri točka, veći alu točkovi, aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem, jači kočioni sistem, kao i sportska sedišta i volan.
Kao i ostale verzije, i Golf R će dobiti novi infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, head-up displej, digitalnu instrument tablu, "Travel Assist" sistem za poluautonomnu vožnju, kao i sistem Car2X koji novom Golfu omogućava da komunicira i razmenjuje informacije sa okolinom.

Nemački mediji procenjuju da će novi Golf R u baznoj verziji koštati manje od 50.000 evra, a u prodaji će se pojaviti još tokom ove godine.
Sem novog Golfa R, ovih dana je snimljen i test primerak obnovljenog VW Tiguana.
Kao što se i očekivalo, Tiguan Facelift je dobio modifikovani prednji deo, sa doteranim svetlima i maskom, uz izmenjeni branik.

Tu su i manje izmene na zadnjem delu (grafika svetala, natpis Tiguan ispod VW znaka i doterani branik), kao i modernizacija unutrašnjosti (novi volan, kvalitetniji materijali, unapređeni infotainment sistem). Ostaje da se vidi da li će biti i nekih novina u gami motora.

Premijera će se održati tokom leta, i to prvo u standardnoj verziji sa pet sedišta, dok obnovljeni Tiguan Allspace sa sedam sedišta stiže ubrzo nakon toga.

Pažnju privlače i informacije o sportskoj verziji Tiguan R koja će po nekim izvorima pokretati 2,0 litarski turbo benzinac koji će raspolagati sa više od 300KS (verovatno 333KS koliko će imati i novi Golf R).
U R paketu će se naći DSG menjač, pogon na sva četiri točka, veći alu točkovi, aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem, jači kočioni sistem, kao i sportska sedišta i volan.
Volkswagen takođe priprema i verziju Tiguana sa plug-in hybrid pogonom.
Za sada nema zvaničnih detalja, ali Tiguan PHEV će verovatno imati sličan pogonski sistem kao i Passat GTE u Evropi, što bi značilo 215KS i 400 Nm, baterije od 13 kWh i autonomiju u eleketričnom režimu od 56 km.
Premijera Tiguana PHEV se očekuje do kraja ove godine, a start prodaje verovatno početkom 2021.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Motor1. com / Carpix