home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Opel Grandland X

Opel Grandland X, tehnološki rođak modela Peugeot 3008 i Citroën C5 Aircross uz Hybrid4 sa 300 sinergijskih konja dobija i plug-in hibrid s prednjim pogonom i 224 KS…

Uverljiva koncepcija Peugeota 3008, ‘Evropskog automobila 2017. godine’ je bila dobra baza za (relativni) tržišni uspeh. Preuzimanje Opela od strane PSA na proleće 2017. je ispao ‘potez godine’.

Opel Grandland X je predstavljen na salonu u Frankfurtu IAA u septembru 2017. To je tehnološki blizanac s Peugeotom 3008, ‘umotan’ u Opelova obeležja.

Sada Opel Grandland X dobija novo lice, koje će obeležiti i sve sledeće modele. Na vrhu ponude biće Hybrid4, s turbobenzincem 1.6/200 KS i elektromotorom od 80 kW na prednjim točkovima i drugim elektromotorom od 80 kW pozadi, troši samo 2,2 litra…

Sinergijska pogonska koncepcija, s turbobenzincem 1.6 snage 200 KS i elektromotorom od 80 kW (109 KS) te automatskim 8-stepenim menjačem napred i drugim elektromotorom od 80 kW (109 KS) pozadi. Tako se dobija ‘pametan’ hibridni 4×4 pogon s ukupnih, odnosno sinergijskih 300 KS.

Važan element je litijum-jonski baterijski sklop kapaciteta 15,5 kWh, koji omogućava 65 km vožnje na struju (60 km po ciklusu NEDC), uz najveću brzinu od 145 km/h. S oba motora će do stotke ubrzavati za 6,9 sekundi.

Baterije se mogu puniti preko utičnice preko standardnog 3,3 kW punjača, odnosno brzog sa 6,6 kW pa se može danima voziti bez struje, a statistička potrošnja, uz redovno punjenje struje iz mreže iznosi samo 2,1 l/100 km (uz emisiju od 49 g CO2 po km).

U ponudi će biti i plug-in hibrid samo s prednjim pogonom i 224 KS. U benzinskoj ponudi će biti turbobenzinci, 3-cilindarski 1.2 sa 130 KS i 4-cilindarski 1.5 sa 180 KS, A računa se i na turbodizelaše, 1.5 sa 130 KS i 2.0 sa 177 KS.

Opel Grandland X će biti nabijen naprednim infotainmentom i gedžetima, a kako će se pokazati na tržištu, s novim licem pokazaće vreme…

Izvor: Autoportal.hr

Render: Autozeitung.de



čitanja : 2711



Komentari