home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Land Rover Defender

Baziranje luksuznog Defendera na MLA platformi daje JLR-u mogućnost da ponudi verziju sa sedam sedišta. Međutim, JLR će morati da uravnoteži širenje Defenderovog asortimana s Discovery linijom, pri čemu će prodaja Discoveryja pete generacije naizgled direktno uticati na lansiranje Defendera.

U prvih šest meseci 2021. maloprodaja Discoveryja je pala na ispod 10.000 jedinica, što ga čini najsporije prodavanim Land Roverom (sledeći najniži je bio Velar, sa gotovo 22.000 jedinica).

Očigledno je bi se luksuzni Defender sa sedam sedišta direktno sukobio s Discoveryjem sledeće generacije. Jasnije definisanje marke Discovery je ključno za JLR ako želi da u potpunosti iskoristi značajnu priliku koju nudi luksuzniji model Defender.

Ponuda motora JLR-a će se dodatno razviti do pojavljivanja Defendera baziranog na MLA platformi, ali se očekuje da će 3,0 litarski benzinski i dizelski motori biti glavni pogonski sklopovi u hibridnom i plug-in hibridnom ruhu.

MLA Defender će veroavno početi od oko 59.000 funti u današnjem novcu. S obzirom na to da su planovi za proširenje porodice Defender prilično novi, ne očekuje se da će nova luksuzna vodeća verzija biti u prodajnim salonima pre kraja 2024. ili početka 2025. godine.

Ali pre toga, trenutna linija Defendera će se proširiti 2022. lansiranjem 130 sa osam sedišta.

Izvori kažu da će novi Defender 130 biti dugačak 5,1 m i usmeren na američko i kinesko tržište, gde je potražnja za velikim SUV-ovima i dalje velika. Očekuje se da će biti dostupan samo u high-end opremi, a cene u izložbenim salonima bi mogle da počinju od oko 70.000 funti.

Uz dugogodišnju verziju pick-upa, ovaj novi dodatak asortimanu biće ključan za proširenje ciljnog tržišta Defendera i učvršćivanje linije modela kao izdvojene marke u stilu Fordovog Mustanga. 130 će verovatno ponuditi dodatno sedište u odnosu na dosadašnji 110 i biće dostupan sa celom paletom Land Rover pogonskih agregata, od P300e PHEV opcije do 518KS V8 sa kompresorom.

Izvor: Vijesti.ch / Autocar.co.uk

Render: Autocar.co.uk



čitanja : 636



Komentari