home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mercedes-AMG R 63

Tačan odgovor je: četiri – toliko će cilindara najverovatnije imati novi Mercedes E 63 (S) i tako će se pridružiti četvorocilindrašu C 63.

Novi C 63 još nije stigao na tržište, ali nema sumnje šta će biti ispod haube – umesto 4,0 litarskog V8, ispod će ići 4-cilindrični, 2,0 litarski benzinski agregat podržan elektromotorom.

Ovo je već zvanično objavljeno, C-klasa će se oprostiti i od agregata većih od 4 cilindra.

Pa, C-klasa je C-klasa, ne brinite, uvek postoji E 63 (i E 63 S) iz AMG-a. Ako je nekom stvarno potreban divlji karavan ili limuzina, može samo da doplati za veći model.

Pa ne. Mercedes E 63 će najverovatnije krenuti stopama manjeg modela.

Bar tako pokazuju podaci do kojih je došao Autocar. Pritom, to nisu sasvim slučajne glasine iz neproverenih izvora. Predloge za odustajanje od V8 u korist R4 + električne energije navodno daju sami predstavnici nemačke marke. Malo je prekasno za testiranje reakcije tržišta, s obzirom na dugotrajan dizajn novog modela, pa postepena priprema kupaca za promene verovatno počinje sada.

Nova generacija E-klase će se verovatno pojaviti na tržištu negde oko 2024. Ne samo da će se tada primenjivati ​​ sve restriktivniji standardi za izduvne gasove, već će biti i bliže teoretskom kraju motora s unutrašnjim sagorevanjem – bar na našem kontinentu.

Nova generacija E 63 će verovatno biti još brža i još snažnija (teoretski će novi pogonski sistem dozvoljavati i do 650KS), a AMG će nekako pokušati da izbegne dodatnu težinu koja proizlazi iz prisutnosti baterija.

Izvor: Automobili.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 2852



Komentari