Novi Alfa Romeo Giulietta i GTV

Alfa Romeo Giulietta (2025.): veliki povratak s električnih 245 i 490 KS
Razvoj četvrte generacije modela Alfa Romeo Giulietta, na krilima koncerna Stellantis ponovo je aktuelizovan, te bi Alfa Romeo mogao da oživi slavni model.
Na električnoj SLA platformi se razvija model koji će iskoristiti DNK električnih modela PSA zapakovanih u atraktivan stil u stilu slavne marke iz Milana.
Šef dizajna Alejandro Mesonero-Romanos je zadužen da stvori potpuno električni, novi i agresivno dizajnirani model Giulietta. U osnovnoj verziji s jednim motorom od 180 kW (245 KS) trebalo bi da pruži dovoljno užitka vožnje, uz domet od 500 km.
Naravno, električni Top Gan model GTA bi imao dva motora kombinovane snage 490 KS u pogonu na sve točkove (4×4). Za ljubitelje Cuore Sportivo modela odbrojavanje je počelo…
Alfa Romeo GTV (2025.): Cuore Sportivo, povratak s plug-in hibridnih 600 KS i električnih 900 KS
GTV prve generacije, na bazi kultnog modela Alfa Romeo Giulia, proizvodio se od 1967. do 1976., a model druge generacije (1995. – 2005.) je bio izveden iz modela Alfa Romeo 155. Slavna italijanska marka Alfa Romeo, nakon što je početkom prošle godine osnovan koncern Stellantis, dobija novi zamah.

Jedan od prioriteta je povratak slavnog modela Ala Romeo GTV. Atraktivan stil, namenjen reinkarnaciji brenda Cuore Sportivo biće upakovan na novu STLA-Medium platformu, prilagođenoj za plug-in-hibridni i električni pogon. To pokazuje da transformacija na potpuno električne pogone ipak neće ići tako brzo, niti glatko, te da će veliki broj kupaca tražiti i SUS motore.
Zbog toga će osnovna verzija imati plug-in-hibridni pogon na bazi biturbobenzinca 2.9 V6, unapređena verzija motora iz Alfa Romeo Giulia QV, koji će biti opremljen i sistemom E-Boost (verzija KERS-a iz Formule 1), što će na sve točkove (4×4) donositi 600 KS.
Električna verzija s pogonom samo na prednje točkove će raspolagati sa 330 kW (449 KS), a električni Top Gan, s dva elektromotora ukupne snage 660 kW (898 KS) će omogućavati ubrzanje do stotke za 2,7 sekundi. Prezentacija bi trebalo da bude krajem 2024., za modelsku godinu 2025.
Izvor: Autoportal.hr
Renderi: Autozeitung.de