Kiska APG-1

Kiska APG-1 je prvobitno zamišljen kao konceptualna studija koja pokazuje Kiskinu sposobnost da „konceptualizuje, dizajnira i pravi aspirativne i emocionalne brendove ukorenjene u stvarnim željama“. Međutim, brend sada radi na tome da APG-1 pretvori u realnost.

APG-1 je baziran na KTM-u X-Bow GT-XR, što znači da ima monokok od ugljeničnih vlakana i da je pokretan Audijevim 2,5 litarskim turbo motorom sa pet cilindara. U KTM-u ovaj motor raspolaže sa 500 KS i 581 Nm obrtnog momenta, a APG-1 verovatno ima slične brojke.

Ostali delovi koji su verovatno takođe pozajmljeni od KTM-a bi mogli da uključuju njegov sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom, zadnji pogon i diferencijal sa ograničenim proklizavanjem, kočioni sistem i isti sistem oslanjanja.

Karoserija Kiske APG-1 je napravljena od laganih ugljeničnih vlakana, pri čemu je glavni dizajner projekta, Alan Derosier, uzeo inspiraciju za dizajn od originalne Lancije Stratos.
Reference na Stratos se odmah mogu identifikovati po naglašenim lukovima prednjih točkova i obliku krovu. Vozilo takođe ima veliku crnu masku, male farove, zadnji spojler koji se nalazi iznad zadnjeg poklopca motora, četvrtasta zadnja svetla, dvostruke izduvne cevi i veliko zadnje krilo.
Za sada nije poznato koliko primeraka će biti proizvedeno ni po kojoj ceni.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs