home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Mazda CX-90

Mazda sa novom tizer slikom i dodatnim detaljima za 31. januar najavljuje novi SUV model CX-90, koji će osim sa rednim šestocilindričnim motorom biti dostupan i u Plug-in Hybrid verziji (CX-90 PHEV).

Treba napomenuti da se radi o velikom SUV-u pripremljenom posebno za tržište Severne Amerike.

Mazda je prvo potvrdila da će CX-90, kao i budući CX-70, pokretati redni šestocilindrični turbo motor, a zatim je informaciju dopunila i najavom da će CX-90 u paleti imati i PHEV varijantu, jer se kompanija obavezala da će elektrifikovati celu svoju liniju vozila do 2030.

CX-90 će biti ponuđen sa dugo očekivanim potpuno novim 3,3 litarskim šestocilindričnim e-Skyactiv Turbo motorom sa 340 konjskih snaga i 500 Nm obrtnog momenta. Ovaj motor pruža CX-90 privlačno iskustvo vožnje, a takođe ima blagi hibridni sistem za efikasnost bez ugrožavanja performansi.

Što se tiče PHEV verzije, Mazda u saopštenju kaže da će CX-90 PHEV zadržati odziv, performanse i dinamiku vožnje koji definišu Mazdina vozila. „Ovaj pogonski sklop, podešen specijalno za tržište Severne Amerike, pružiće kupcima najbolje od oba sveta u smislu performansi i efikasnosti“, piše u saopštenju.

PHEV konfiguracija namenjena CX-90 je verovatno kombinacija 2,5 litarskog četvorilindraša i električnog motora. Ista postavka se nudi i u modelu CX-60, gde isporučuje kombinovanu snagu od 323KS.

Mazda CX-90

Za sada nije poznato da li će CX-90 zameniti CX-9, koji je predstavljen 2015. ili će se prodavati zajedno sa njim. Mazda je ranije potvrdila da će CX-90 biti SUV sa tri reda sedišta, slično kao i CX-9. Takođe ima za cilj da pridobije kupce na tržištima „gde se preferiraju veći modeli“.

„Elegantan, hrabar i moćan instrument emocija, napravljen i dizajniran da poboljša svako iskustvo koje delite sa njim – iznutra i spolja”, ističe Mazda u svojoj najavi.

Kompanija obećava da će CX-90 predstavljati „najhrabriji izraz Mazdinog dizajna do sada“.

Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 378



Komentari