home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Porsche 911 GT2 RS

Kako pišu britanskji mediji, Porsche će najbolje sačuvati za kraj tako što će 992-generaciju 911 krunisati još jednim GT2 RS.

Predstavnici iz Zufenhauzena su odavno potvrdili hibridnu verziju, a britanski Autocar izveštava da će vodeća verzija biti elektrifikovana kako bi se stvorila najsnažnija verzija u slavnoj istoriji ovog sportskog automobila.

Navodno će stići 2026. godine, nešto više od pola veka od debitovanja originalne mašine.

Baziran na 911 Turbo sa svojim 3,8 litarskim twin-turbo šestocilindričnim motorom, GT2 RS bi trebalo da usvoji blagi hibridni pogon sa tehnologijom izvedenom iz novog 963 LMDh trkačkog automobila.

Imaće i električni motor, uz motor sa unutrašnjim sagorevanjem. Zajedno, za njih se kaže da imaju preko 700 konjskih snaga i "značajno povećani obrtni moment", prema insajderima.

Ručni menjač nije isključen, ali zavisi od toga da li može da podrži dodatni obrtni moment.

Verovatno ste zabrinuti zbog dodatne težine zbog dodatnog hardvera. Autocar navodi da Porsche traži načine da smanji težinu na isti način kao i Weissach paket koji se nudi za stari 911 GT2 RS. Dodatna težina navodno neće prelaziti 100 kg.

Dok će električne maslednici za 718 Boxster i Cayman koje dolaze 2025. imati električni pogon od 800 V, 911 će koristiti verziju od 400 V pošto je ona lakša i kompaktnija. To će rezultirati sa „značajno više snage“, što će lako nadmašiti snagu od 690 KS starog 911 GT2 RS.

Dodatni hibridni setap će doći zajedno sa EV režimom, ali fokus je na performansama, a ne na efikasnosti.

Prema istom izveštaju, Porscheovi inženjeri nameravaju da ubace bateriju iza zadnjih sedišta dok će elektromotor biti ugrađen u menjač. To će sve obezbediti raspodelu težine od 39:61 napred/nazad za superautomobil sa hibridnim setapom „još naprednijim“ od hardvera razvijenog za LMDh.

Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 722



Komentari