home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mini Countryman

Mini Countryman druge generacije (koji pravi VDL Nedcar) ide ka zasluženoj penziji. Njegov naslednik se međutim neće praviti u Bornu u Holandiji, budući da će matična kompanija BMW proizvodnju nove generacije organizovati u sopstvenoj kući.

Nove fotografije pokazuju još uvek kamuflirani kompaktni krosover, koji će se inače proizvoditi od kraja 2023. u Nemačkoj. Po prvi put, Countryman će imati i potpuno električnu verziju, pored benzinskih varijanti.

Mini Countryman

Fabrika u nemačkom Lajpcigu će biti prva fabrika BMW Grupe koja će sastavljati automobile oba brenda, jer će se novi Countryman pridružiti seriji 1, seriji 2 Gran Coupe i seriji 2 Active Tourer. U fabrici koja se nalazi u Saksoniji, dnevno se pravi oko 1.000 vozila od strane 5.600 zaposlenih.

Mini Countryman

Da bi se prilagodila elektrifikovanoj budućnosti Countrymana, BMW Grupa će uložiti više od 800 miliona evra u lokaciju u Lajpcigu kako bi do 2024. godine dodala osam proizvodnih linija za e-komponente. Nova proizvodna površina će se prostirati na 150.000 kvadratnih metara i neće samo obezbediti sigurnost posla već će i povećati broj radne snage. BMW kaže da će već do 2024. preko 1.000 zaposlenih raditi u proizvodnji e-komponenti.

Mini navodi da će novi Countryman biti najveći model kompanije ikada. Automobil je dugačak 4429 mm (+ 130 mm u odnosu na prethodnika) i visok 1613 mm (+ 60 mm).

Mini Countryman

Bazni električni Countryman E ima jedan elektromotor sa 140 kW/191KS, dok snažniji Countryman SE ALL4 sa pogonom na sve točkove i dva elektromotora raspolaže sa 230 kW/313KS. Kapacitet baterije kod obe verzije iznosi 64,7 kWh, dok je domet do 450 kilometara.

Prototipovi sportske verzije su takođe već primećeni na testiranju na javnim putevima, što sugeriše da će Mini imati John Cooper Works verziju. Očekuje se 2,0 litarski benzinski turbo motor sa nešto više od 300 konjskih snaga. Ova top verzija će verovatno biti dostupna samo sa pogonom na sve točkove i automatskim menjačem.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 607



Komentari