home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Audi RS6 GTO

Šef Audi Sporta Sebastijan Grams je potvrdio da je u razvoju još ekstremnija varijanta sportskog karavana RS6 Avant.

Audi RS6 Performance predstavljen krajem prošle godine je trenutno najmoćnija verzija modela, sa 4,0 litarskim twin-turbo V8 motorom sa 463 kW/630KS i 850 Nm. Taj model do 100 km/h ubrzava za 3,4 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 305 km/h.

Grams je sugerisao da oni „mogu da idu još ekstremnije“ sa RS6. On međutim nije otkrio detalje stajlingu nove RS6 varijante, ali bi mogao da dobije inspiraciju iz Audija RS6 GTO koncepta kreiranog 2020. godine.

Audi RS6 GTO

Pored jačeg motora, pojačani RS6 bi mogao da dobije i modifikovano oslanjanje.

Aktuelni model je već dostupan sa upravljanjem na svim točkovima, zadnjim quattro sportskim diferencijalom i karbonsko-keramičkim kočnicama, ali Audi bi mogao da ga dodatno začini novim podešavanjima oslanjanja, upravljanja i elektronike.

Kao opštu napomenu za RS modele, Grams je dodao: „Vidite da izoštravamo naš portfolio. Uvek pokušavamo da izvučemo maksimum iz tehnologije. Ovako izazivam svoje odeljenje za istraživanje i razvoj. Možemo ići još dalje. Možemo učiniti automobil još jačim, sa više performansi, još oštrijim... Ali ne zaboravite da se RS modeli koriste svakodnevno: ne pokušavamo da izgubimo svoj DNK. RS model treba da bude auto za ceo dan, ali mora da daje performanse ako je potrebno”.

Autocar izveštava da bi „ekstremni“ RS6 mogao da stigne 2024. godine.

Gramd je takođe nagovestio snažniju varijantu Audija RS3 sa unapređenim neelektrifikovanim petocilindričnim motorom.

Šef Audi Sporta ističe da 5-cilindarski turbo motor ima potencijal za veću snagu bez elektrifikacije, nagoveštavajući jaču verziju RS3. Tokom proslave 40. godišnjice Audi Sporta, Grams je rekao: „Imamo savršen petocilindrični motor koji je veoma jedinstven na tržištu. Imamo šestocilindrični motor, a mi ćemo poboljšati ove tehnologije u sledećem koraku. Ne vidim potrebu da se potpuno menjaju motori”.

„Mi nismo završili sa automobilom… Imamo petocilindrični motor a mi ćemo sigurno unaprediti petocilindraš za sledeći korak. Mi ćemo to poboljšati. Još uvek postoji put. Uradili smo RS3 Performance izdanje, koje je brže, ima više performansi. Vidite da ćemo zaista izoštriti naše proizvode u budućnosti.”

Audi RS3

2,5 litarski TFSI petocilindrični turbo motor trenutno pokreće Audi RS3 Sedan/Sportback, RS Q3 SUV i TT RS koji će uskoro biti ukinut. Motor proizvodi do 407 KS u Audiju RS3 Performance Edition.

Audi se obavezao da će svoj poslednji model sa SUS pogonom predstaviti 2026. pre nego što pređe na EV. To znači da bi labudova pesma Audija RS3 trebalo da stigne pre toga, verovatno bazirana na skorašnjem fejsliftingu treće generacije A3.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 848



Komentari