Vraća se Honda Prelude?

Nova patentna prijava japanske Honde nagoveštava potencijalni povratak nekad kultnog modela Prelude. Nekada je to bio relativno pristupačan sportski kupe, ali ako se vrati, pitanje je li da li će zadržati izvorni koncept ili će postati SUV i to sa električnim pogonom?
Nekada je Honda Prelude bila kultni pristupačni sportski kupe i jedan od najpoznatijih modela marke svoje ere, ali je vremenom pala u zaborav. Međutim, od završetka proizvodnje 2001. uzalud čeka duhovnog naslednika. Prema novim informacijama i nagađanjima, čini se da Honda sprema povratak, ali mnogi se pitaju da li će ostati u formi kupea sa motorom na unutrašnje sagorevanje ili će postati SUV sa električnim pogonom?
Nova Hondina patentna prijava od 15. avgusta ove godine nagoveštava potencijalni povratak kultnog imena. Brend je prethodno podneo zahtev da bi zaštitio i ujedno zabranio korišćenje imena Prelude. Ako na to gledamo s optimizmom, možemo početi da se pitamo da li japanski proizvođač zaista priprema povratak ovog kultnog modela, piše Klix.ba.
Međutim, uz današnje automobilske trendove, moramo ujedno razmišljati da li se i na koji način Honda Prelude može vratiti na svetska tržišta u izvornom obliku, tj. da li će to i dalje biti sportski kupe sa SUS motorima? U teoriji, nadamo se da će Honda u budućnosti ponovo lansirati Prelude, ali to bi takođe mogao da bude i električni sportski automobil ili trendovski električni SUV.
Honda je već u prošlosti istakla da nema prepreka oko razvoja i početka prodaje električnog sportskog modela. To je vizija s kojom proizvođač automobila može da uskoči u konkurentsku borbu s novim električnim Porsche Boxsterom i Caymanom. Nažalost, još je realniji povratak Preludea kao crossovera ili SUV-a, budući da se ovaj karoserijski oblik odlično prodaje.
Za kraj ćemo samo podsetiti da se originalna Honda Prelude proizvodila u pet generacija između 1978. i 2001. godine. Karakterisao ju je pogon na prednje točkove i relativno mala masa zbog čega je bila tipični fun to drive kupe. Kasnije se pojavilo i inovativno zakretanje zadnjih točkova čime je Prelude sekao krivine kao F1 bolid. Ta kultna verzija dolazila je pod oznakom 4WS.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Honda