home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mini Aceman

Mini će ove godine svoju gamu ojačati potpuno električnim krosoverom Aceman koji je u formi koncepta prikazan još 2022.

Dizajniran da popuni jaz između novog Mini Coopera i većeg Countrymana, Aceman će premijeru imati uskoro, a lansiranje na tržište startuje kasnije ove godine. Ipak, prve slike su već sada pred nama.

Mini Aceman

Dugačak nešto više od četiri metra Aceman će se takmičiti sa različitim potencijalnim rivalima, uključujući tu Volvo EX30, Hyundai Konu Electric, Renault Megane E-Tech, Jeep Avenger i Smart #1. Sledi i buduća Fordova Puma EV, a tu su i rivali iz C segmenta kao što su Peugeot E-308 ili Opel Astra Electric.

Mini Aceman

Osnovni model Aceman E će imati 184 KS i bateriju od 40 kWh, koja je dovoljna za 300 kilometara dometa u WLTP ciklusu. Skuplja varijanta Aceman SE dobija 218 KS i bateriju od 54 kWh za domet od 400 kilometara.

U zavisnosti od verzije, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 7,3 odnosno 6,7 sekundi.

Mini Aceman

Aceman je velikoj meri usklađen sa najnovijim dizajnerskim jezikom koji je već otkriven sa novim modelima Cooper i Countryman.

Najnovije slike otkrivaju nekoliko novih detalja, pa će Aceman imati najhrabriji dizajn od bilo kog aktuelnog Mini modela sa manje fokusa na potpunu praktičnost i više na stil.

Mini je potvrdio dimenzije za novi Aceman, što znači dužinu od 4076 mm, širinu 1754 mm (bez retrovizora) i visinu 1515 mm, uz međuosovinsko rastojanje od 2606 mm.

Acemanova kabina bi trebalo da bude skoro identična kabini hečbeka sa troja vrata, čiji centralni deo ima 9,4-inčni OLED kružni displej.

Takođe će biti dostupan izbor režima „Mini iskustva“ koji menjaju izgled ekrana i unutrašnje osvetljenje i pružaju sopstveni jedinstveni zvučni zapis. U Mini Cooperu, vozači imaju izbor između Core, Green, Go-Kart, Personal, Vibrant, Timeless i Balance režima.

U početku, Aceman će se proizvoditi zajedno sa modelom Mini Cooper Electric u Kini, ali nakon ulaganja od 600 miliona funti u fabriku u Oksfordu, oba automobila će se takođe proizvoditi u Velikoj Britaniji od 2026. godine.

Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 522



Komentari