home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Maserati
 
Maserati razmatra novi vodeći super-GT model sa V6 motorom i manuelnim menjačem kao deo nastojanja da naglasi svoje sportsko nasleđe i ojača luksuzne akreditive brenda.

Planiran za ograničenu seriju, novi vrhunski Maserati bi mogao da bude lansiran već sledeće godine kao najekskluzivniji i najmoćniji automobil sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem koji je kompanija proizvela otkako se MC12 pojavio pre dve decenije.

Kako navodi Autocar, navodno će biti baziran na Granturismu i biće uparen sa ekvivalentnim modelom Alfa Romea, slično načinu na koji je Alfa 33 Strade bazirana na Maseratijevom MC20.

Autocarov render novog Maseratija možete pogledati OVDE.

U razgovoru za Autocar, Santo Fičili, koji je izvršni direktor obe marke, rekao je: „Imamo beskonačne mogućnosti da prilagodimo proizvode našim kupcima, za celu gamu Maseratija. Zamišljam da uradim nešto kao što smo radili u prošlosti, takođe uzimajući u obzir Alfa Romeo.“

„Zašto da ne?“, rekao je Fičili o mogućnosti još jednog povezivanja oko super automobila u ograničenoj seriji.

Fičili nije detaljnije opisao svoju viziju za novu kreaciju, ali je sugerisao da je cilj da se novi vodeći model iskoristi za proslavu Maseratijevog Nettuno V6 motora. „To je remek-delo“, rekao je on.

Verovatno je da bi bilo koji specijalni model sa V6 motorom ograničene serije povećao snagu Nettuna preko 630 KS koliko ima MCPura, u skladu sa cenom koja bi znatno premašila 230.000 funti tog automobila, ali je malo verovatno da će kompanoija koristiti elektrifikaciju da bi postigla to povećanje snage.

Fičili je rekao da planira da u budućnosti naglasi italijansko nasleđe Maseratija, dodajući da je sedište kompanije u Modeni „pravo mesto“ za izgradnju sportskih automobila.

Fičili nisu dao naznake kada bi ovaj novi super automobil mogao da se pojavi, ali sledeće godine će biti 100. godišnjica lansiranja prvog Maseratijevog automobila, trkačkog automobila Tipo 26 koji je osvojio legendarnu italijansku trku izdržljivosti Targa Florio na svom prvom takmičarskom nastupu 1926. godine. 

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 109



Komentari