home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault Megane E-Tech
 
Renault bi mogao da ponudi i benzinske verzije novog Megana i Scenica nakon što su šefovi potvrdili da spremaju novu platformu koja će biti osnova sledeće generacije njihovih automobila iz C segmenta.

Iako je pretežno kreirana kao električna arhitektura, šef Renaulta Fabris Kamboliv je za britanski Autocar rekao da je nova platforma takođe dizajnirana da primi plug-in hibridne i pogonske sklopove sa produženim dometom.

Kamboliv je rekao da će to biti „namenska platforma za električna vozila“, ali „ako [prodaja električnih vozila] ne bude rasla kao što se očekuje, možda možemo da upotpunimo ovaj EV tempo nekim proširenjima poput produženog dometa ili plug-in hibrida, i na tome radimo“.

Termin lansiranja nove platforme će verovatno biti oko 2030. godine, rekao je Kamboliv. Kada stigne, pridružiće joj se četiri nova modela, iako se ne očekuje da će svi biti na novoj platformi. Rekao je: „Od osam [automobila obećanih u našem planu 'Renaulution'], četiri su već lansirana i želimo da lansiramo još četiri.“

Renault Scenic E-Tech

Kamboliv je dodao da će „sledeći izazov, nakon lansiranja prve linije C-... B- i A-segmenata, biti kako obnoviti naše C- i D-segmente“, i iako „posebna električna platforma veoma dobro funkcioniše u B-segmentu“, plan sa više vrsta energije je najbolji za veće modele.

Generalni direktor Renault grupe Fransoa Provost je nedavno rekao da su ova nova platforma i sledeći talas automobila važni za brend „da nastavimo našu misiju da vladamo C-segmentom, a posebno da rastemo u severnoj Evropi“.

Dok su Provost i Kamboliv bili uzdržani u vezi sa detaljima o tome koji će automobili dobiti platformu, tajming otvara vrata da se ona koristi za novu generaciju Megana i Scenica.

Kamboliv je rekao da bi hibridni pogonski sklopovi koristili podešavanje u kojem pogon obavljaju elektromotori, a benzinski motor deluje kao generator za bateriju – slično načinu na koji funkcioniše Nissanov e-Power sistem.

Ključni razlog za to je da se kupcima omogući da se upoznaju sa električnim pogonom, ali bez straha od dometa.

Lansiranje nove platforme za Renaultove automobile C-segmenta je takođe deo napora da se ubrza vreme razvoja uz smanjenje troškova, kao što je kompanija sa 21-mesečnim razvojem Twinga, koji je takođe 25% jeftiniji za proizvodnju od ekvivalentnih modela. 

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 97



Komentari