Nakon nekoliko manje ili više uspešnih modifikacija Jaguara XF od strane različitih tjunera, evo do sada možda i najuspešnije prerade ovog modela. To je Ecurie Ecosse Jaguar XF, koji se odlikuje elegantnim i rafiniranim eksterijerom i enterijerom.
Unutrašnjost je bogatija za drvo u crnoj boji, osvetljenje u svetlo plavoj boji i novu kožu na sedištima, dok je spoljašnjost doterana novim aluminijumskim točkovima od 20 inča (sa Dunlop SPMAXX gumama), sportskim izduvnim sistemom sa četiri završetka, novim prednjim grilom i posebnim oznakama.
Naravno, tu nije kraj, pa ovaj XF raspolaže i jačim kočnicama, modifikovanim i spuštenim ogibljenjem (napred za 30 a pozadi za 25 mm) i pojačanim 2,7 litarskim dizel agregatom. Umesto standardnih 207KS, ovaj agregat može biti ojačan do 192kW/258KS, a kome to nije dovoljno u pripremi je i snažnija verzija Jaguara XF SV8 sa V8 kompresorskim motorom.