Nema kraja modifikacijama novog Challengera. Tako nam najnoviji radovi stižu iz kompanija CDC (Classic Design Concepts) iz Mičigena i Group Five Limited, a oba modela će naravno imati zvaničnu premujeru na SEMA Salonu tjunera koji u Las Vegasu počinje za nekoliko dana.
CDC je svoj Challenger Group 2 opremio novim aero body paketom, prednjim blatobranima od kompozitnih materijala, aluminijumskom haubom, prednjim grilom od nerđajućeg čelika, Vortec kompresorom (motor sada razvija 560KS), novim izduvnim sistemom, KW podešavajućim ogibljenjem, jačim kočnicama i novim aluminijumskim točkovima.
Posle Coach Buildersa i Newport Convertible Engineeringa, treća firma koja je standardnom Challengeru skinula krov jeste Group Five. Međutim, za razliku od pomenute dve kompanije, Group Five je svoj otvoreni Challenger napravio kao pravi roadster, što u praksi znači i manje prednje vetrobransko staklo i mesta za samo dva putnika.
U paketu su još i novi prednji spojler, redizajnirani zadnji branik sa novim izduvnim cevima, restilzovana zadnja svetla i novi petokraki točkovi.
Na kraju treba reći da u ovom trenutku još nije poznato da li će Challenger SRT8 Roadster ostati samo zanimljiv sajamski eksponat ili Group Five planira i neku manju seriju.