home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

9ff Porsche GT9R

14 Nov 2008 - 11:09 Tuning Link

O modelu GT9 kompanije 9ff (na drugoj slici) je već bilo dosta reči, budući da je na trkačkoj stazi Papenburg ovaj automobil u aprilu uspeo da postigne planiranih 409 km/h. To je bilo dovoljno da se pretekne Bugatti Veyron (može do 407 km/h), ali ipak manje od 411,76 km/h koliko postiže američki SSC Ultimate Aero TT.

Zato 9ff već priprema naslednika, nazvanog prosto GT9R (prva slika), koji bi sa snagom od oko 1120KS i 1050 Nm obrtnog momenta ("običan" GT9 ima 987KS i 964 Nm) trebalo da postavi novi svetski rekord u maksimalnoj brzini za serijske modele (pomenuti GT9 će biti napravljen u 20 primeraka, dok za ovaj GT9R još nema konkretnijih informacija).

U odnosu na GT9, GT9R raspolaže i sa nešto izmenjenim izgledom i poboljšanom aerodinamikom, dok svi ostali detalji tek treba da budu otkriveni.

Podsećanja radi, iza imena 9ff GT9 se u stvari krije detaljno modifikovani Porshe 911 GT3 (produžen za 300 mm, a krov spušten za 120 mm), koji zahvaljujući konstrukciji od karbon fibera i kevlara, teži samo 1326 kg. Dužina inače iznosi 4733 mm, širina 1860 mm, visina 1180 mm, a međuosovinsko rastojanje 2650 mm.

Za pogon je zadužen centralno smešten 4,0 litarski redni 6-cilindrični motor sa dva turbo punjača (modifikovani agregat iz Porschea 996 Turbo). Pomenuti motor raspolaže sa svih 726kW/987KS pri 7850 o/min. i 964 Nm obrtnog momenta pri 5970 o/min.

Što se ubrzanja tiče, brojke izgledaju ovako: od 0 do 100 km/h samo 3,4 sekunde, do 200 km/h 8,2 sekunde, a do 300 km/h mu treba neverovatnih 16,4 sekunde.

Ovakav automobil naravno zaslužuje (i treba) snažne kočnice, a to podrazumeva keramičke kočione diskove od 380 mm napred i 350 mm pozadi. Točkovi su inače od 19 inča, a gume su dimenzija 235/35 ZR 19 napred, odnosno 325/30 ZR 19 pozadi.



čitanja : 982



Komentari