
Nemačka tjuning kuća Vath Automobiltechnik je svoju ponudu proširila pojačanim Mercedesom C250 CGI, koji sada raspolaže sa 188kW/255KS i 370 Nm obrtnog momenta (maksimalna brzina je porasla na 260 km/h).
Ko želi više, uz novi Vath sportski izduvni sistem, snaga ove C klase iznosi 270KS, ali deo Vath Automobiltechnik paketa su i sportsko ogibljenje, novi kočioni sistem (diskovi 360 mm napred i 320 Nm pozadi), komplet aluminijumskih točkova od 19 inča (sa 235/35 ZR19 i 265/30 ZR19 gumama), unapređeni enterijer (elementi od karbon fibera, alkantara, nove patosnice...), prednji spojler i zadnji difuzor od karbon fibera, kao i spojler na poklopcu prtljažnika i Vath prednji gril.


I to je izvučeno od samo 1800 kubika. :D Inače serijski ima "samo" 204 ks.
meni se taj downsizing ne svidja...ti motori sigurno manje traju od ''normalnih''
Audi je sa svojom S dvojkom izvlacio 115 konja iz 1000 kubika serijski jos pre 20 godina, dok je u rukama tjunera isao i mnogo vise od ovih 270 (neki su isli cak i do 800 o.O).
Prema tome, ovo nije nikakva revolucija. Naravno, S2 je iz jednog perioda kada je emisija CO2 bila potpuno nebitna i pre nego sto su ekolozi umesali prste u razvoj automobila (nazalost)
Malo sam se glupo izrazio, da ne shavati neko pogresno, S2 je imala 2.2l zapremine i verzije sa 220 i 230ks (serijski)
@hh
Takodje. Ni ja ne volim male kubikaze.
Imao sam prilike da vozim ML 63AMG,ipak je kubikaza mama.
Ne svidja mi se sto novi 63 je fakticki 55 jer ima 5500ccm
turbo,mislim da je 63 Amg V8,najbolji Mercedesov motor od benzinaca.
Isto tako testirali su novu E klasu 250 CDI (2200ccm) 204 konja,koliko je ranije imao 320 CDI iz 3200ccm i pokazalo se da nije bas najsrecniji motor,muci se u odnosu na 320. Ipak je kubikaza (veca) bolja...
"Downsizing" kao donosi ustedu,ali je potpomognut turbo-punjacima. Sto znaci ako hoces da ide onda mora da ga teras u visoke obrtaje i onda trosi isto ako ne i vise od snaznog motora.
A pri normalnoj voznji se muci.
I sigurno je preforsiran u odnosu na veci atmosferski,tako da je radni vek sigurno smanjen. Da ne pricam o crkavanju turbine. Jer vecina vozaca ni ne zna da kod turbo motora posle ostrije voznje treba motor da radi nekoliko min. u mestu pa tek onda da se ugasi. Svi gase odma motor i to je smrt za turbinu.