home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Osim brojnih modifikovanih Fiesti (uključujući i Ford Racing Performance Fiestu sa 350KS), Ford najavljuje još nekoliko tjuniranih modela za predstojeći SEMA Salon tjunera (Specialty Equipment Market Association) koji će se od 2. do 5. novembra održati u Las Vegasu.

Među njima je i novi Explorer, i to u sledećim verzijama: Funkmaster Flex Explorer, Galpin Auto Sports Explorer i CGS Explorer.

Funkmaster Flex Explorer (na prvoj slici) između ostalog raspolaže sa kompletom novih točkova od 24 inča, Baer kočnicama, Katzkin dvobojnim kožnim sedištima i Sony Xplod audio sistemom.

Galpin Auto Sports Explorer takođe ima 24-inčne točkove, a odlikuju ga i srebrna boja, modifikovana prednja svetla i kožni enterijer.

I na kraju, CGS Explorer koji je dobio dvonojnu haubu i krov, alu točkove od 22 inča, CGS izduvni sistem i doteranu kožnu unutrašnjost.

Treba pomenuti da će u Las Vegasu posetioci moći da vide još nekoliko modifikovanih Fordovih modela, i to Taurus SHO (by Rick Bottom Designs i H&R Springs), Edge (by K-Daddyz Kustomz), Fusion (by Steeda Autosports), kao i Lincoln MKX (by ID Agency).



čitanja : 1239



Komentari

Kaaakva je ovo sila :) Ne bih mogao da prodjem kroz moju ulicu :D :D

Autor dusan 17 Okt 2010, 11:25

vise preferiram "podignute" modele koji zaista mogu makar da sidju na "soft road" i budu upotrebljivi, ovako mi ovi SUV modeli deluju neupotrebljivo osim za qurchenje ljudima kojima fali testosterona

Autor ChedomirADELAIDE 17 Okt 2010, 12:25

Ovaj u sredini (plavkasti) je extra!

Autor Damko 17 Okt 2010, 18:21

@cedo,
cinjenica je da danas retko ko silazi off-road tako da nema poente kocentrisati se previse na off-road. inace explorer ima slican off-road sistem kao range rover.
a njihova velika svrha je prostor. jer ako neko ima 4-5 dece jedina druga opcija mu je minivan.

Autor mile antena 17 Okt 2010, 20:53

Kakvo grdilo, svaka čast!
Za ove 21 vek još nije počeo.

Autor Mange 17 Okt 2010, 21:22

Mile,
slažem se sa Čedom, a porodičnom čoveku bi prva opcija trebalo da bude mini ven.
Mange,
i ti si u pravu što se nene tiče.

Autor Ex Italo fan 17 Okt 2010, 22:06

Na drugoj slici je mnogo dobar!

Autor milan 17 Okt 2010, 22:55

@mile antena

dacu ti svoj primer

porodican sam covek sa dvoje dece. U Srbiji imam veci vocnjak koji je prilicno dislociran od asfaltnog puta. Ako idem sam tamo dovoljan mi je i traktor sa prikolicom ali ako hocu na svoje imanje da odem porodicno i da tom prilikom povezem i alat i sve ostalo sto mi je tog dana potrebno treba mi vozilo poput Navare ili Hiluxa koji minimum kostaju oko 25 000eura. U ceni lezi razlog zasto su ta vozila izgubila smisao jer niko nije lud da sa tako skupim vozilom silazi sa puta jer je i najmanji kvar basnoslovno skup za popravku. Mislim da u tom segmentu najvecu sansu ima Duster ili ARO ako se obistini plan pokretanja proizvodnje. Lada Niva nije los izbor kad je cena u pitanju i zaista moze biti upotrebljiva ali je njen problem nepouzdanost i velika verovatnoca da zbog "sitnice" budes zaglavljen negde gde ti niko ne moze pomoci pa makar i u Vojvodini. Mogu ti navesti jos nekoliko primera gde proizvodjaci sminkerskih vozila gube zbog pogresnog pristupa trzistu a to su sluzbe hitne medicinske pomoci, posebno za hitne intervencije gde ne treba da se koriste velika komercijalna vozila koja su prilagodjena za prevoz bolesnika i kada je potrebno da vozilo izadje na teren po snegu ili prilikom elementarnih nepogoda. Nijedna medicinska ustanova na Balkanu nije u mogucnosti da nabavi Forestere ili Landcruisere jer su preskupi i opet dolazimo do izbora Dustera kao optimima. Skoda YETI ima model za 13 300eura a prvi 4x4 model je preko 19K eura. Meni a i vecini ljudi kojima je "soft road" nesto sa cime se susrecu svakodnevno ne treba nesto luksuzno vec upotrevljivo i pouzdano poput "starog" Pajera ili slicnih modela. Ovo sada se sve pretvorilo u lakrdiju i trazenje kupaca koje sam opisao u prethodnom postu.

Autor ChedomirADELAIDE 18 Okt 2010, 13:40

@chedo,
situacija preko bare, gde se explorer ujedno i prodaje, je dosta drugacija. izbor pickupa je ogroman i dosta su jeftini. recimo sada prodaju preostale 2010 modele (posto 2011 modeli stizu) sa po $8,000 popusta. to znaci da mozes dobiti jedan ford f-150 ili chevrolet silverado, sa 4 vrata, v8 motorom i prikolicom dugom 1.6 metara za nekih $18,000 ili ispod 13,000 evra.
sto se tice takvih pickupa njih mozes dobiti od osnovnih radnickih verzija pa sve do luksuznih verzija.
no, tema je ford explorer. njegova pocetna cena je $29,000. to je otprilike slicna pocetna cena vecine minivanova. ja licno nisam ozenjen, nemam decu tako da meni nesto slicnih dimenzija netreba, ali da mi treba i da moram da biram izmedju suv i minivan uvek bi odabrao suv jer ne vidim da minivan ima ijednu prednost sa izuzetkom zadnjih vrata koja se lakse otvaraju. explorer, iako je crossover, ima solidne off-road mogucnosti. mozda neces u blato sa njim kao sa jeep wranglerom, ali te isto nece ostaviti recimo u snegu kao minivan. druga stvar je sama vuca, minivans nikad ne mogu da povuku koliko suv, sto igra veliku ulogu onima koji imaju recimo camac ili kamp prikolicu.
i sada ideja o minivanu mi se uopste ne svidja, suv voze ljudi svih godina, a minivans uglavnom starije mame. ja zaista ne vidim mnogo ljudi godina ispod 35 recimo da voze minivan

Autor mile antena 18 Okt 2010, 14:44

Ja sam trenutno u Srbiji i stvarno gledam da taj "trenutak" bude sto duzi. Ne vraca mi se u Australiju. Zato i jesam stavio akcenat na ovdasnje trziste i nacin registracije vozila. Iz istog razloga sam pomenuo modele DUSTER i ostale ovdasnje. Ovde (Evropa) se gleda i kubikaza zbog besmislice prilikom registracije jer su poistovecena "radna" i "paradna" vozila. USA cenovnik je prihvatljiv ovde i men uzasno nervira ovdasnja politika formiranja cena. U Australiji su neki uvozni modeli jeftiniji od domacih i to pravi balans na trzistu sto daje kupcu mogucnost izbora a da ga ne oderu.

Autor ChedomirADELAIDE 18 Okt 2010, 15:00