home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Chryslerova divizija Mopar na SEMA Salonu tjunera u Las Vegasu (2010 Specialty Equipment Market Association, od 2. do 5. novembra) predstavlja i više automobila iz ponude Dodgea.

Prvi je 2011 Dodge Challenger SRT8 392 sa 6,4 litarskim HEMI V8 motorom koji raspolaže sa 470 konja i 637 Nm obrtnog momenta (u kombinaciji sa petostepenim automatikom ili opcionim šestostepenim manuelnim menjačem).

Naravno, sem snažnog motora, ovaj Challenger je dobio i modifikovano ogibljenje, jače kočnice, atraktivniji eksterijer, novi izduvni sistem i dorađeni enterijer.

Postiže maksimalnih 290 km/h, cena u SAD-u iznosi 45.080 dolara, a isporuke kupcima startuju u decembru.

Sledi 2011 RedLine Dodge Charger, i to sa spuštenim ogibljenjem, HEMI 5,7 litarskim V8 motorom (u saopštenju se ne navodi njegova snaga), novim izduvnim sistemom, doteranim ogibljenjem (auto je za 25 mm bliži asfaltu), poboljšanim uparvljanjem, elementima od ugljeničnih vlakana (krov, zadnji spojler, retrovizori...), zatamanjenim svetlima, bočnim otvorima za vazduh sa crvenim R/T logom, kompletom Super Alloy točkova od 22 inča (gume 265/35/22 napred i 295/30/22 pozadi), SRT sportskim volanom i Mopar Katzkin sedištima sa Radar Red Nappa kožom.

Od Dodge modela, treba pomenuti i 2011 Dodge Durango Citadel "Black & Tan" (odlikuju ga i 22-inčni Super Alloy točkovi, Pirelli gume, hromirani saćasti gril, Mopar/Corsa izduvni sistem od nerđajućeg čelika, Mopar opruge, doterana unutrašnjost sa tri reda sedišta sa Nappa kožom).



čitanja : 1201



Komentari

ovaj charger bi trebao da bude u ponudi u serijskoj verziji

Autor mile antena 04 Nov 2010, 00:31

@ mile antena

ima li challengera po ulicama u USA? ja ga toliko gotivim da to nije normalno :)

Autor Logan 04 Nov 2010, 13:57

i meni se challenger dizajnerski najvise dopada od big 3 muscle car (ford mustang, chevrolet camaro, dodge challenger), ali ih ima ubedljivo najmanje na ulicama. vidim ih sa vremena na vreme, ali daleko manje od mustanga i camara.
ima vise problema sa challengerom - tezak je puno sto ubija performance (mnogo zaostaje za camarom i posebno mustangom), poprilicno je skup pocetna cena je oko $25,000 (dok je recimo daleko mocniji i brzi mustang oko $22,500), zatim nemaju kabrio model, ne nude manualni menjac na v6 modelu, ne nedavno standardan menjac na v6 modelu je bio stari 4 brzine automatik (mislim da su sad ubacili 5 brzina automatik), enterijer je mnogo jeftino uradjen ...

Autor mile antena 04 Nov 2010, 15:10

šteta, možda neke probleme tipa enterijera srede u restilizaciji, za menjač ne mogu da verujem šta su stavljali, to ono što im je ostalo od prve generacije iz 70-tih :)Baš mi je žao što ne prolazi baš najbolje. Pravi američki mišić, meni je camaro malo čudan unutra da ne kažem previše retro pa samim tim i jadan, mustang je klasika i sigurica :)

Autor Logan 04 Nov 2010, 17:31

problem sa challengerom je poceo od same ideje. dodge nije imao novca za novu platformu tako da je uzeta platforma od chryslera 300, sto je prvi problem (ogromna tezina). onda, dodge je krenuo da razvija challenger dok je gorivo bilo jos jedino, tako da se i nisu nesto kocentrisali na v6 modele jer su ocekivali da ce vecina kupaca da se odluci za v8. kad je challenger izasa u prodaju cene goriva su bile rekordne.
za enterijer nema opravdanja jer su chryslerovi enterijeri najgori u auto industriji, mada su se znacajno popravili u zadnje vreme i predstavili nove i kvalitetnije enterijere na nekoliko novih 2011 modela.
vozio sam jedno challenger na kratko, bio je v6 automatik ... sta da ti kazem ... u poredjenju sa mustangom 5.0, challenger je daleko udobniji i prostraniji (sto nije cudo kad se pogledaju dimenzije), ali po ubrzanju tog v6 modela imam osecaj da bi ga moja 16-godina stara toyota camry dobila na pravcu.
a posle toga sam seo u novi mustang 5.0 (412 hp) i 6 brzina manualni menjac (i daleko manja tezina) ... on leti :) eto jedino novi camaro nisam provozao i nemam ni neku zelju, ne dopada mi se dizajn.

Autor mile antena 04 Nov 2010, 18:46

pa ni meni se ne svidja camaro baš zbog tog dizajna nekako mi nedorečen ko da mu nešto fali, pre bih uzeo corvettu :) ali ona je skupa ko kajgana Sv. Petra. Baš mi je žao za Challengera, znam da ima istu platformu kao 300c i prošla e klasa, ali enterijer je bože sačuvaj vidi se na slikama da je kvalitet ko u mom loganu :D
Hvala za detaljnu analizu jako me zanima šta se vozi od tih opasnih masina po USA

Autor Logan 04 Nov 2010, 19:39

za performance nema boljeg izbora od mustanga. osnovni 3.7l v6 model razvija 305 hp i kosta svega $22,500. radi poredjenje vw gti sa 210 hp je $25,000.
ali su fenomenalno uradili novog 5.0l v8. do 100 km/h za neke 4.3 sekunde. motor trend je nedavno imao poredjenje izmedju mustang gt i duplo skupljeg bmw m3. na stazi za volanom amatera mustang je bio oko 2 sekunde brze. u rukama profesionalnog vozaca m3 je pobedio za 0.09 sekundi. onda sad izlazi novi shelby gt350, gledao sam test prototipa ... 0-100 km/h za 3.7 sekunde, to je recimo isto vreme kao i lamborghini murcielago.
za one koji hoce performance ne bolji "bang for the back".
camaro je isto dobar, ali ima isti problem kao i challenger - tezina. pa onda hyundai genesis coupe, steta sto jos uvek nisu izbacili obecani 4.6l v8, ali ni v6 nije los (3.8l sa 304 hp), jako dobre ocene dobiva. nissan 370z isto jako dobar, malo preskup.

Autor mile antena 05 Nov 2010, 00:51