
Brabus, nemačka tjuning kuća specijalizovana za obradu automobila sa trokrakom zvezdom, u svojoj ponudi ima i modifikovani Mercedes SLS AMG, nazvan Brabus SLS Widestar.
Aero body paket od ugljeničnih vlakana obuhvata novi prednji spojler, otvore za vazduh, pragove, spojler na poklopcu prtljažnika i zadnji difuzor, a tu su i lakši titanium izduvni sistem sa četiri završetka od po 84 mm (zaslužan za dodatnih 10KS), za 20 mm širi trag zadnjih točkova, za 30 mm niže ogibljenje, set BRABUS Monoblock F PLATINUM EDITION točkova od 20 i 21 inča (lakši za 12 odsto u poređenju sa fabričkim), gume Yokohama ili Pirelli 275/30 ZR 20 napred i 295/25 ZR 21 pozadi i modifikovani enterijer (kožna sedišta i Brabus volan prošiveni crvenim koncem, alkantara, detalji od ugljeničnih vlakana, aluminijumske pedale, novi pragovi sa Brabus logom, novi brzinomer, Brabus oznake...).


Cena za Brabus SLS Widestar se u press saopštenju ne pominje.

Ivan Mitić - Autoblog.rs
Ljepsi mi je serijski SLS AMG,no ovaj Brabus..Posebno su mi auspusi odvratni !!!
Pazite kako je odrađen unutra. :) najbolji materijali, ručni rad... Pa nije valjda da mislite da je AMG bolji? :) Brabus sve posebno radi, vešanje, motor... Kad mu ubace motor, to će bit' formula.
@McLaren
Za enterijer se slazem.
Odlicno je odradjen.
Uvek bih pre uzeo AMG-a jer imam vise poverenja u njega.
Mislim da je dugotrajniji.
Vjerujem da ce se ova vijest pojaviti i na Autoblogu malo kasnije jer istina nisu otkrili toplu vodu da je MB najjaci brend u autoindustriji jedini problem je sto je na engleskom pa moze biti da neko ne razumije
http://mercedes-benz-blog.blogspot.com/2010/11/adac-automarxx-mercedes-benz-is.html
Evo prevoda sa translate,i dosta vam moze pomoc...
ZVAНИЧНO САОПШТЕЊЕ ЗА ЈАВНОСТ
- Звезда бренд добија највиши рејтинг у категорији безбедности и укупне
- Мерцедес-Бенз је најуспешнији бренд од увођења АутоМаркКс, хватање прво место укупно 12 пута
Штутгарт, Немачка, Јун 26, 2010 - Мерцедес-Бенз је повратила прво место у АутомаркКс бренда рангирање АДАЦ, други по величини аутомобила на свету клуба, тако да је у Немачкој најбољи аутомобилски бренд. Мерцедес-Бенз је најуспешнији аутомобилски бренд од АутомаркКс је уведена 2001, заробљавању прво место укупно 12 пута и премлаћивања својих конкурената у више од половине свих ранг листи. АДАЦ Студија процењује аутомобилских брендова који се продају у Немачкој у категоријама производа Снага / возило квалитет, безбедност, задовољство, животну средину, имиџа марке и тржишном снагом. Резултати одражавају тренутне могућности свих аутомобила који су од значаја у Немачкој. Победник је утврђен за сваку категорију, на основу којих је укупни победник тада одређен.
"То је велика част да се прво место у АДАЦ АутомаркКс рангирање, и ми смо веома срећни због тога", каже др Јоацхим Сцхмидт, извршни потпредседник продаје и маркетинга, Мерцедес-Бенз Царс. "То смо рангирани на врху показује како успешан и пожељан Мерцедес-Бенз бренд је. У исто време, резултат нам потврђује у нашим напорима да испоручи својим клијентима најбоље у свим областима сваки дан. За нас, то укључује преостале пионир за активне и пасивне безбедности система, за који АутомаркКс даје Мерцедес-Бенз Србија најбоље оцене у овој години. "
Главни фактори оценио је у категорији за безбедност су доступност активне и пасивне безбедности система и степен до којег возила су опремљена са овим системима као стандард без доплате. Мерцедес-Бенз Србија заузела је прво место у овој категорији. Производ Снага / возило Квалитет категорија укључује резултате од 500 возила недавних тестова, укључује и оне спољне сигурности организација као што су ТУВ и Декра извештаје и статистике АДАЦ слома. Мерцедес-Бенз Србија и учинио изузетно добро у овој категорији.
У имиџ категорији појединаца испитане су првенствено заинтересовани за максимални квалитет и најбоље могуће сигурносне стандарде. Не само да се Мерцедес-Бенз Србија прво место у обе ове области испитаника такође рангирали бренд на врху у односу на аутомобилске истраживање и развој. Мерцедес-Бенз Србија побољшала своју позицију у две друге категорије, који оцењује задовољство купаца и тржишном снагом.
Од 2001, АДАЦ-АутомаркКс студија је процену репутацију и тржишну снагу аутомобила који су од значаја у Немачкој. До данас, Студија је објављена 23 пута, уз Мерцедес-Бенз узимајући прво место на 12 наврата. АутомаркКс Резултати су засновани на бројним студијама и интервјуа. На пример, евалуација за бренд Снага категорија обухвата резултате АДАЦ Моторвелт Слика преглед од 4.000 немачких држављана, као и процена возила резидуалне вредности.
Цопиригхт © 2010 Мерцедес-Бенз-блог. Сва права задржана.