
Tačno na 45 godišnjicu originalnog Shelby GT350 modela, Shelby je prošle godine kupcima ponudio potpuno novi GT350 Mustang, a na ovogodišnjem Salonu u Čikagu predstavljen je i Shelby GT350 modelske godine 2012, uz promociju i kabriolet verzije.
Baza je Ford Mustang GT, a
Shelby GT350 se nudi u tri verzije: sa 430KS, 525KS i 624KS (poslednje dve
verzije sa kompresorom), a u kombinaciji sa manuelnim ili automatskim menjačima.

Deo GT350 paketa, između
ostalog, čine i Ford Racing ogibljenje, Baer kočnice, Borla izduvni
sistem sa dve centralno smeštene izduvne cevi, Cragar točkovi od 19 inča, modifikovani
prednji i zadnji deo automobila, set spojlera i naravno GT350 oznake.

Sem Performance White boje sa
plavim Le Mans trakama, u ponudi za 2012 Shelby GT350 su i nove boje, i to Race
Red i Kona Blue (u kombinaciji sa belim trakama).

Cena za 2012 Shelby GT350 paket se u zavisnosti od verzije kreće od 26.995 do 33.995 dolara (uz napomenu da u ovu cifru nije uračunata cena baznog Mustanga GT).
2012 Shelby GT350 će biti napravljen u ograničenoj seriji od samo 350 primeraka.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
gt350 je zaista impresivan, verovatno najbolji ulicni mustang ikada proizveden. sam podatak da do 100 km/h ubrzava za 3.7 sekunde (isto vreme kao recimo lamborghini murcielago) sve govori o njemu
@mile antena,
Koliko je istinita prica da ovi automobili ne umeju "da skrecu" u krivinama? Mislim na "prozivke" iz Top Gear-a i druge izvore. Prema onom testu Mustanga i Elisa,ne mogu da kazem da je to daleko od istine...
@mile antena
E sad ga stvarno pretera! Nemoj mi reci da poredis ovaj Mustang sa Lambom?!
@Uros,
elis bi pobedio i mnogo skuplje aute od mustanga u krivinama.
dosta su dobri, motor trend je recimo nedavno imao test izmedju bmw m3 i mustang gt na stazi. u rukama obicnog vozaca mustang je bio par sekundi brzi, u rukama profesionalnog vozaca m3 je bio za oko stotinjku brzi.
inace, ta epizoda sa jeremy "the good the bad and the ugly" je poprilicno glupo uradjena, ameri su jednostavno morali da izgube na tom testu i zato je i uzimao onakve aute i pricao ono sto je pricao. kao recimo onaj test gde je uzeo mustang protiv mustang konja, prica kako je gt v8 300 hp model u pitanju, iako se jasno vidi da je obican i to stari model sa 4.0l v6 motorom (210 hp) u pitanju. i jos je uzeo automatika i to kabria (dodatna tezina) ... da stavi sadasnji mustang v6 (3.7l sa 305 hp) garantujem ti da bi rezultat bio mnogo drugaciji. bilo je u drugih slucajeva, kao recimo range rover protiv cadillac escalade off-road. sto nije uzeo jeep wrangler, zna se ko je kralj off-road? ili ariel atom vs dodge ram, pa bmw m5 vs chrysler 300 ... kazem ti, uzeo je predstavnike amerike koji su morali da izgube.
@loshmi89,
ko ga je poredio? rekao sam samo da imaju isto ubrzanje na pravcu do 100 km/h.
@mile antena
Cisto sumnjam i u to vreme jer Mustang Shelby GT500 sa 550hp hvata stotku za 4.9
loshmi89,
gt350 je mnogo bolji automobil od gt500. gt5350 je uvek bio laksi trkacki model dok je gt500 bio teza sa vise opreme. gt350 je mnogo laksi i ima vecinu trkacke tehnologije sa mustanga iz grand am serije koji je prosle godine osvojio 5 od prvih 6 mesta u generalnom plasmanu protiv konkurenata kao sto su bmw m3 i porsche 997.
a za ubrzanje na pravcu evo dokaza
http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/1009_2011_mustang_shelby_gt350_prototype_test/performance.html
@loshmi89,
a inace, obican mustang gt (5.0l v8 sa 412 hp) ubrzava do 100 km/h za 4.3 sekunde ...
@mile antena
Da, ali 0-60mph nije isto sto i 0-100kmh. Uz to kod vas u Americi se prolikom merenja ubrzanja koristi 1ft roll-out, dok se u Evropi merenje vrsi iz mesta. A Murcielago LP640 ide 3.2 do stotke, sto izadje na oko sekund razlike kad sve uracunas.
@loshmi89
isto tako mere i potrosnju, pa su kao "ameri" ekonomicni... Gluposti!
@loshmi89,
60 mph je ~98-99 km/h.
koriste se oba ubrzanja u americi, zato na vecini mesta pise 0-60 mph, pa onda 0-60 mph w/ 1ft roll-out.
a inace, ja sam pricao o obicnom murcielago, ne lp640.
@mile antena
60mph je 96kmh, ali na istom sajtu za MUSTANG Shelby GT500 stoji 0-60mph 4.1 a 0-100kmh 4.9. Tako da mi se ta razlika cini puno velikom. A i mislim da se Ameri puno razbacuju brojkama
https://www.youtube.com/watch?v=haBopTY_D98&feature=channel
Razumeo bih da su iste snage ali mustang je preko 200 konja jaci.
@ loshmi89,
cini se meni da ti mesas tu nesto jer shelby proizvodi vise od jednog automobila i samo zato sto nose "shelby" oznaku ne znaci da su isti. posto vidim da prebacujes sa gt350 na gt500 i na kraju je nekako i super snake zavrsio u prici.
razumi da gt500 i gt350 nisu isti automobili i mehanicki nista ne dele. gt350 je dobrih 100 kg laksi i pri tom koristi performance delove od ford racing - nesto sto gt500 uopste nema. gt500 je obican mustang sa velikim motorom i nesto vecim kocnicama, nista drugo na njemu nije menjano. gt350 (o kome je prica ovde) je potpuno druga stvar, on je ulicna verzija trkaca iz grand am serije gde je mustang prosle godine potukao m3 i porsche 997.
a super snake iz tog videa (kako li je on sad dospeo u celu pricu?) je jos vece *ranje, ubacili su najveci moguci supercharger u najveci model i zato i dobili 825 hp, ali on slajfa u prva tri brzine na drag racing. napravljen cisto da vide koliki je limit snage, ali po performancama je nista.
shelby GT350, koga sam ja spomenuo na samom pocetku, ima 5.0l v8 motor sa superchargerom i 555 hp.
@mile antena
ja sam prvo potrazio GT350 na youtube, ali posto nisam nasao postavio sam jedan od mnogih primera kako je 400ps vise od 600ps.
@loshmi89,
jeste, vise je, ali se u velikoj meri mora gledati i tezina vozila kao kako se snaga prenosi na tockove. u slucaju super snake se prenosi veoma lose, opisao sam gore da on slajfa i u 3. brzini. gt500 je dobar za svoju cenu i iako je unapredjen za 2011 godinu i dalje je dosta tezak. gt350 je taj o kome sam ja pricao jer, kao sto sam rekao, on je ulicna verzija trkaca iz grand am serije. neces naci video o njemu na netu jer tek na leto treba da izadje u prodaju. motor trend je jedini koji je vozio prvi prototip i zabelezio vec spomenuto vreme od 3.7 sekunde