
Iz tjuning kuće MTM stiže i kit za pojačanje 4.2 TDI V8 motora u Audiju A8.
U fabričkom izdanju ovaj A8 raspolaže sa 350KS i 800 Nm obrtnog momenta, dok MTM verzija ima 410KS i 930 Nm.

MTM za A8 takođe u ponudi ima i više kompleta alu točkova, novi izduvni sistem, modifikovano ogibljenje i jače kočnice.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
@bmw
McLaren je ipak u pravu. Svelo se ovo kao i na izbor najlepse teniserke na turu. Anu Ivanovic su morali da izbace iz konkurencije, i da se ostale bore za nagradu.
He-he, ni ovaj V8 ne moze da prismrdi. Moraju da uzmu onaj V12. Al sta im to vredi, kad Q7 V12 ima losije performanse a trosi ko yahta u odnosu na novog dizel kralja M50d.
Ovaj motor je brzi dosta od 420 cdi i 40d.
ali za 50d koji ipak ima 1200 kubika manje je smesan.
ovaj A8 je dosta olaksan, pa je i najlaksi u toj klasi sto je veliki +
@NemanjaBB
Ovaj A8 je najlaksi i najveci u klasi ;)
Novi S8 nema konkurenta,tezi svega 30kg od M5,slabiji,a opet imaju slicna ubrzanja.
Covece,doslo vreme kada 7-ica ne moze da bude konkurent A8-ici...
Znam tomo,znam...Ima 4x4,ali to donosi tezinu,ali opet je razlika samo u 30kg.
Problem?Bmw ga ima.
Videcemo koji ce vise da traje. :D V8 nema smrti. Ali su dokazali da onaj A6 avant3.0 tdi Bi turbo brzi nego sportski 640d. :)
@dusan
ajmo ovako, X6M urnise taj A8 na sprintu od 0-60. Sa tim upornim poredjenjem S8 i M5 totalno si se srozao sto se bilo kakvog kredibiliteta tice. Osim toga jos nisam video (linkuj mi ako ih ima) testove tog A8. Znamo svi kakvi su fabricki podaci. M5 po relevantnim testovima (SportAuto, AMS, AutoZeitung,...) ubrzava za 4.0s. Ako na takvim realnim testovima taj S8 bude bolji od 4.5s, ja se secem iz momenta....:) Opet ti kazem, nemaju problem ni BMW ni Audi. Problem imas ti...
Audiju je trebalo 7 godina da odgovori na BMW-ov izazov zvani bi-turbo. Videcemo koliko ce im trebati godina da odgovore na izazov zvani tri-turbo. Posto su tek sad izbacili bi-turbo, ne ocekujte tri-turbo iz VW-a za bar 5 godina. Mercedes....ko je rekao Mercedes. Valjda ce i oni u narednih nekoliko godina izbaciti bi-turbo dizel.
To im ne treba. :) I ovako ih gule. :D Inace, Mercedes uopste ne radi na tome, dovoljno je sto je onaj E350 cdi jaci od konkurencije.
@Toma
Mercedes je rekao OM651 pre dve-tri godine... Opet siris dezinformacije, stoga brini o svom kredibilitetu, umesto o Dusanovom...
@McLaren
U kom slislu je 350CDI jaci od konkurencije? 335d ima 300+ konja, 350CDI 265, u zavisnosti od modela...
@W
pokusali, videli ne ide, ne umeju, odustali....to je to, u nekoliko reci...
@Toma
Ne znam na osnovu cega zakljucujes da ne ide, i da ne umeju, i da su ODUSTALI??? Hahahahahahaha, nije ti to BMW, da napravi SS auto, i vidi da ne ide, ne ume, i na kraju, odustane... Uz epilog da je M danas vise Marketing, nego Motorsport... U nekoliko reci.
@toma
Nemam ja problem...
Neko drugi ga ima,a to si mozda ti...
Uvek Bmw,Bmw,Bmw...
Ma sto se tice tih brzaka,Tiff Nedel je jednom rekao pre 2,3 godine,Audi RS6 je Bugati Vejron,Bmw M5 je McLaren F1.
Znas valjda sta je tu brze i mocnije?
O S8 i M5 sam video pre 7,8 dana,pogledao i ne mogu opet da trazim link posto ja to niti pamtim niti bilo sta.
Podaci Audija su za S8 4.1 do 100.Na jednom testu S8,kazu 4.2
P.S
X6m sigurno ne ide do 100 za 4,2.
W
Konkurencija ima po 245 ks i oko 500nm. Mercedes ima 265 ks i 620nm. Ako izbace neki novi, i onaj bmw tri turbo ce bit nula. :)))
@Dusan
Nije sustina sta je brze i mocnije, vec sta je u istoj klasi. S8 i M5 NISU ista kategorija, svako poredjenje je suvisno... A ja sam bas danas video klip gde S8 ubrzava do stotke za 5.1 sekundu. Fabricki podaci su samo orijentir, zavise od mnogo faktora, i ne treba ih uzimati zdravo za gotovo.
@McLaren
U tom slucaju, konkurencija nema odgovor na 35d, koji, kao sto sam rekao ima nesto vise od 300 konja. A tek novi 50d...
Ima Audi bolji i efikasniji. To sa tri turba je prose***anje. Ima da traje celih 100 000 km. :D Pa 535d se kvari kao lud.
@dusan
ti stvarno ne slusas, tj. ne citas sta ti se pise. Rekao sam za x6m 0-60. Posto je na tom rasponu brzi od M5. Cisto da vidis koliko utice AWD.
@mclaren
o kakvih 245ks pricas. U 530d se vec godinu dana ugradjuje motor od 258ks. Osim toga, ne mogu da verujem da kao argument mercedesa pominjes motor od 265ks gde se govori o motorima od preko 300ks. MB ne moze da prismrdi ovom od 313ks, a o 381 da i ne govorimo. Dakle isti broj cilindara i ista kubikaza. E sad da li je neki proizvodjac sposoban da ubaci ovoliko ili onoliko turbina, ovoliko ili onoliko ventila po cilindru, to je neka druga prica, vezana za znanje i mogucnosti proizvodjaca...
@dusan
i slazem se sa tobom u potpunosti. RS6 sa 580ks (aj necemo sad o tome sto nisu mogli da proizvedu vise od 1000 tih motora, i sto se zbog toga auto prodavao samo godinu dana) jeste brzi od M5 sa 507ks. Sto jes - jes. Ali o malo korektnijem poredjenju kad je rec, npr. RS5 AWD 450ks vs. M3 420ks, RWD, na vlaznoj stazi, M3 ga ODUVAO! Mislim da ni jedna cinjenica ne moze bolje da objasni neke stvari na relaciji: Audi vs. BMW!
@McL
Koji je to agregat?
I otkud ta informacija da se 535d kvari kao lud? Cak vezujes za seriju 5, sto znaci da je taj isti agregat u seriji 3 moze biti pouzdaniji?
@Toma
Moze jedno licno pitanje? Je l' ti vozis dizel, ili benzin? I ako moze razlog tvog opredeljenja za isti.
citam ovo i smejem se..samo cu par recenica jos dugo treba audiju da bi se takmicio sa bmw..7..kako u autima tako i u motorima..
@W
dizel. Prelazim 30.000 godisnje. Kupio ga veoma povoljno od kuma iz Nemacke. Eto ti ukratko.
Inace McL kaze za svaki BMW motor da se kvari ko lud. I uvek on ima nekog komsiju ili komsiju komsije kome se neki BMW pokvario posle 50.000km, ni kriv ni duzan.
@McL
Hehe, drago mi je da tako mislis. Prebroj moje i svoje ili postove nekolicine pa ces videti da je broj postova koje ja ostavim samo jednocifreni procenat u odnosu na neke ovde, ukljucujuci i tebe. A to sto te moji postovi toliko bole (hvala Bogu), toliko iritiraju (hvala Bogu) da ti izgledaju tako veliko, i da se pojavljuju svakih nekoliko sekundi, to je vec tvoj problem, i to veliki:))))
Šta se bre raspravljate kao neka deca...
Svako ima svog favorita, živi i pusti druge da žive.
Meni je iskreno od Nemačkih velikih limuzina aktuelna S najlepša. A8 mi je ipak bolji prethodni, dok sedmica i dalje ima nekih sličnosti s prethodnom generacijom koja mi je jedan od najodvratnijih auta ikada (a BMW mi je bio broj 1).
@toma M3 RWD je bio brzi na mokroj STAZI zato sto tamo moze proklizati koliko hoce. Aj da te vidim na PUTU da to uradis, gdje ces zavrsiti - u banderi ili u nekom jarku?
A poredjenje ubrzanja X6M i S8 je smijesno! S8 je naravno brzi do 100 za onog ko ne zna.
ja tvrdim da je taj 3.0 d motor u bmw u djubre! i sa jednom i sa dve turbine na kojima su kompjuteri ej!ovaj sa dve jos gori!! pricamo o E60 ! ko ce da izbaci prvi motor sa 4 turbine ne znam a jos manje ko ce da ga popravi kad pocne da stuca! al znam da sam ja izbacio ovo 530d djubre iz dvorista i daleko mu lepa kuca! jedino se majstori svi u okolini skenjali ziveli su ko carevi dok sam ga vozio! bmw dizel!!! nikad viseeeee
stari dobi audi je mama!!! i to sa jednom turbinom!!